Ms Vs Vems?

Här diskuterar vi motorer och kringutrustning.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Erki87
Posts: 767
Joined: 21 Jan 2006, 18:03
Location: Eskilstuna

Post by Erki87 »

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMs

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS

VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS VEMS
Kör: Ford Escort Cosworth -93 505whp 525wnm
Körde: M3 -01
Körde: M5 -91
Körde: 325i -88
Körde: 318is 16v -90 (Turbo)

(Eric Johansson)
User avatar
Polarbear
Posts: 278
Joined: 24 Sep 2007, 20:37
Location: Luleå

Post by Polarbear »

Det var ju ett sakligt inlägg.. :?:

Man kan nästan tro att du är sponsrad av VEMS :wink:
User avatar
Strandholm
Posts: 3515
Joined: 20 Nov 2005, 16:08
Location: Gustavsberg/Stockholm
Contact:

Post by Strandholm »

Funderar på en sak. Funkar det med både hög och låg ohmiga spridare i MS?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
karlo
Posts: 9
Joined: 17 Sep 2006, 02:30

Post by karlo »

Ja. Pass på at du ikke kjøper det gamle v2.2 printkortet. Det klarer ikke lav-ohm så bra. Du vil uansett ha V3, slik at du kan bruke standard 60-2 VR-sensor.

Jeg kjører MS-II/extra på V3-printkortet på min M30B35 og kommer til å bruke den på min S38B35 turbo. Har kjørt med den i et halvt år og ca. 200 mil. Ingen problemer så langt.
Karl Anders Øygard
E24 635CSi!
Post Reply