Krävs en bra kamera, sen är det nog bara photoshop han har småredigerat med.m3gtfigge wrote: Får man fråga vad du använder för program när du gör så grymma bilder?
AndreasT - e36 3.2l Turbo, 912whp
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
När man bygger en bil kommer man in i olika faser, just då ville jag sälja men nu krävs det mycket för mig att sälja den då jag har lagt ner mycket tid och pengar, och framförallt så fungerar den så jävla bra nu =). Klart allt är till salu för rätt pengarCorleone wrote:Nu då?PaparaZZi wrote:den har varit till salu ialafall.Corleone wrote:Jag köper den!
Vad skulle den kosta? 200K? Mer?

Jag anser mig inte duktig då jag inte har hållt på slänge men om man ser allt till en 100%-ig skala så beror en bra bild till 70% på fotografen, 20% på kameran och 10% på efterredigeringen.
Men jag använder Photoshop och har en Canon 350d.
Sorry för OT Andreas.
Mvh Mathias
Men jag använder Photoshop och har en Canon 350d.
Sorry för OT Andreas.
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
-
Tjöta lite på Andreas så han slutar ragga på tandläkarna så kan vi åka ut och filma 
Den går GÖTT innan ladd också
Mvh Mathias

Den går GÖTT innan ladd också

Mvh Mathias
Tja jämför man den mot min gamla m50 så känns det som moppe motor i jmf
3.2 drar riktigt bra från botten vilket inte min m50 gjorde. Har istort sett bara testat 0,7bars mappen och då har jag 0.5bar strax efter 3500rpm på högre växlarna. Har varvstoppet på 7600rpm och den ger mer å mer effekt tills varvstoppet så motorn är sjukt trevlig att köra med.
Film kommer när vi har filmat lite mera. Jag måste först uppgradera min kylare då 328 kylaren inte alls klara att kyla motorn tillräckligt.

Film kommer när vi har filmat lite mera. Jag måste först uppgradera min kylare då 328 kylaren inte alls klara att kyla motorn tillräckligt.
Fotade lite idag. Den låter som ett jetplan i tunnlar 

Mvh Mathias

Mvh Mathias