Krillian wrote:Jag har tränat lite hemma med fria vikter. Har 25mm "skolstänger/viktskivor" men funderar på att köpa 50mm stänger/viktskivor och samtidigt bygga en bättre knäböj/skivstångställning. Är det värt den slanten det kostar?
Tanken är att få lite bättre saker och kunna öka med vikt.
Jag köpte en kullagrad 50mm 220cm stång och skivstångställning idag. Så nu blir de beställa lite vikter så man kommer igång
Rsjerry wrote:Det där var ju inte ens en frukost Bullen Varför i hela friden äter du så när du har den kunskapen du har om kost
Jag är kär.
Å då har det prioriterats ner. Får se om jag tar ett ryck igen. Det går ganska fort att komma tillbaka om man gör rätt var dag. Detta är ju ett bevis för det har gått fort när man gör fel var dag
Krillian wrote:Jag har tränat lite hemma med fria vikter. Har 25mm "skolstänger/viktskivor" men funderar på att köpa 50mm stänger/viktskivor och samtidigt bygga en bättre knäböj/skivstångställning. Är det värt den slanten det kostar?
Tanken är att få lite bättre saker och kunna öka med vikt.
Jag köpte en kullagrad 50mm 220cm stång och skivstångställning idag. Så nu blir de beställa lite vikter så man kommer igång
kan ordna lite 50mm skivvikter för dej då idag sorterade jag lite vikter då jag inte behöver. har ca 300kg över.
skriv på pm om du är intresserad så ordnar vi det.
Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver felsökning
AutoCom diagnostik verktyg finns oxå
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
Synen säger muskler, men det var ett tag sen ögonmåttet vart på kalibrering
När jag hade lite problem med axeln så började jag köra lite lätt axelträning mot slutet när man vart ordentligt uppvärmd. Fungerade bra, men det beror ju på hur mkt den spökar dvs.