Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bingsingen
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Skal man upp i vikt er en god løsning att spisa mycket proteiner om natten, eller innan du legger deg = Mindre forbrenning. F.eks kylling og ris + grønnsaker som smaker godt. Skuespelarn Chris Bale hadde en eeeeekstrem forvandling til den første batman-filmen med et opplegg der han stod opp midt på natten og åt dette. I løpet av godt under et år gikk han fra å spela beingrind av en narkoman, til å spela Batman
Heller aids enn e30!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
"Tjenare mannen"
Har en liten fråga till nån som vet!
Har börjat träna 2-3 ggr i veckan på gym och målet är att gå upp i muskelmassa och få mer energi!
Men när jag tränat och kommer hem på kvällarna så har jag ingen lust eller ork att stå och laga nån form av "middag" så det blir tyvär några mackor. Det känns som att det inte är optimalt...
Tänkte då höra om ni kan rekommendera nån typ av pulver drink som kanske funkar som måltidsersättning!? Som man kan ta efter träning.
Känns som att kika runt på tex. gymgrossisten så känns det som att alla drinkar och piller funkar hur bra som helst.. men nån här kanske kan rekomedrera en drink som faktiskt fungerar någolunda bra.
Har börjat träna 2-3 ggr i veckan på gym och målet är att gå upp i muskelmassa och få mer energi!
Men när jag tränat och kommer hem på kvällarna så har jag ingen lust eller ork att stå och laga nån form av "middag" så det blir tyvär några mackor. Det känns som att det inte är optimalt...
Tänkte då höra om ni kan rekommendera nån typ av pulver drink som kanske funkar som måltidsersättning!? Som man kan ta efter träning.
Känns som att kika runt på tex. gymgrossisten så känns det som att alla drinkar och piller funkar hur bra som helst.. men nån här kanske kan rekomedrera en drink som faktiskt fungerar någolunda bra.
Laga mat innan och ät när du kommer hem? Du kan hälla i dig en gainer direkt efter träning också. Vet inte om den finns kvar, men jag körde på body science från mm sports sist. Den vart billig och godheli wrote:"Tjenare mannen"
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Köp det proteinpulver du tycker smakar bäst och är billigast!
Slarva inte med kosten, det är lika illa som att stoppa i dålig bensin i din nybyggda smidda maskin och vem gör det
Slarva inte med kosten, det är lika illa som att stoppa i dålig bensin i din nybyggda smidda maskin och vem gör det
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Rsjerry wrote:[img]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/c0.0.403.403/p403x403/546166_367485939993072_334503878_n.jpgmg]
WTF!
Därför man bara blir tjockare och tjockare? ;D
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
grymt De går inte alls bra faktiskt, inte tränat på säkert en månad. Ska försöka klämma in gymmet på morgonen istället eftersom att jag ofta är helt slutkörd efter jobbet nu när vi bygger samhällesnät i några månader
Har ätit för mycket gott och blivit fet(are) än innan men just för nuet är jag inne på fösta veckan av dieten. Riktigt sugen på att dra igång med träningen nu igen speciellt när man flyttat 200 meter från gymmet =) Ska lära mig lite nyttiga rätter. Idag blir det 2st benfria kotletter med grönsakswook i olivolja.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Sjukt irriterande nära att klämma upp 110kg i bänkpress idag! Ett par pass till!
För övrigt har jag mer volym än jag haft någon gång, det är kul
För övrigt har jag mer volym än jag haft någon gång, det är kul
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Nu äter jag enligt "spyfärdig 24-7". Har inte riktigt kommit in i det så det är hemskt fortfarande.
Är ganska slät. Men fyllig å stark iaf.
Är ganska slät. Men fyllig å stark iaf.
äta när man är riktigt mätt är fan värre än att vara hungrig!!
Dagsfärskt kort!
Dagsfärskt kort!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Det tar sig.
och om du lägger ifrån dig småhantlarna och ger dig fan på att bryta upp de tyngre så blir det ännu mera massa.
och om du lägger ifrån dig småhantlarna och ger dig fan på att bryta upp de tyngre så blir det ännu mera massa.
Sv: Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Bullen! wrote:Det tar sig.
ja eller som Phil heat o Company säger.. lägg ifrån dig vikterna och gå ner ett par kilo och krossa muskeln med 100% kontakt och full rom
skickat från en telefon
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
körda axlar detta pass och där är jag tvingad att köra lätt pga av en gammal skada i axeln som känns av trots att det är nog 5-6år sen det hände
Här körde jag Arnold press, underbar övning
Här körde jag Arnold press, underbar övning
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Re: Sv: Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletrå
Dawe_A wrote:Bullen! wrote:Det tar sig.
ja eller som Phil heat o Company säger.. lägg ifrån dig vikterna och gå ner ett par kilo och krossa muskeln med 100% kontakt och full rom
skickat från en telefon
Sätten är lika många som det finns utövare. Phil är dock i topp just nu så hans metoder funkar helt klart. Men nu så tipsar jag en motionär..
har kommit igång hyffast med träningen. men nästa år ska jag åka en del sidovagnscross åka med då sjukt jobbigt så behöver vara uthållig men man vill ju ändå träna och bli hyffsat biffig går det att kompinera på ett bra sätt tro? man ser ju inga crossåkare som ser ut som boudybuilders :S fast måste ändå springa en del då jag råkat anmäla mig till gbg varvet också
Finns alltid nått att lägga pengarna