Thörn wrote:Med först priskrig mellan alla elektronikjättar som mediamarkt elgiganten mfl och sedan mellandagsrea så blev priset för bra för att inte köpa. En 46" HD led med 100hz och massa lull lull. Skönt att bli av med tjockteve Djävlar vilken biokänsla det blev
Thörn wrote:Med först priskrig mellan alla elektronikjättar som mediamarkt elgiganten mfl och sedan mellandagsrea så blev priset för bra för att inte köpa. En 46" HD led med 100hz och massa lull lull. Skönt att bli av med tjockteve Djävlar vilken biokänsla det blev
vart det 6005 ledden?
Japp, jag e nöjd som fan med bilden, funktionen och designen och priset
Tjockteven i bakgrunden kostade 3000kr mer när det begav sig 2002/2003
inflation i elektronikpryttlar
http://www.blocket.se/goteborg/Sony_32_ ... ?ca=15&w=1
vart det 6005 ledden?
Japp, jag e nöjd som fan med bilden, funktionen och designen och priset Tjockteven i bakgrunden kostade 3000kr mer när det begav sig 2002/2003 inflation i elektronikpryttlar http://www.blocket.se/goteborg/Sony_32_ ... ?ca=15&w=1
Ja det är ju helt sjukt vilken prisskillnad det blitt! =)
Jag funderar med på Samsungs 6 serie fast då 55" eller större...
fick fan sålt min tjockteve trodde jag aldrig, det var flera som ringde, kom en man i en v40 och hämtade upp 2 timmar efter jag lade in annonsen, så man slapp kånka på 65kg teve till tippen
senaste inköpet här blev en sådan dylik maskin för att kunna kriga lite mot snön och köra lite åker vi nykåken blev juh me 4.6hektar åker och skogsmark och en bit ut till almän väg som jag måste försöka hålla hjälpligt snöfri och hålla tomten skotta så jag tänkte wtf en såddan kostar inte mycket mera än en snöslunga får se om jag hjular hem den imöra eller om chefen får hjälpa mig med bärgare i veckan