Bilder: Hur ser din BMW ut?

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

ButterflyRacing

Post by ButterflyRacing »

Jonsku wrote:My cabrio, summer '08

WOWW
Håkan Carlsson
070-57 323 57
airs

Post by airs »

My cabrio, summer '08

So sick! Perfekt.
Grefven

Post by Grefven »

maccan wrote:Nu med rätt front, mörka dimljus kommer snart också! och förhoppningsvis mörka hella :D Tack fugitive och bruzze för hjälp! (och ja, bilen ska sänkas :P)
Image
Image

äntligen har rätt front kommit på min gamla pärla.

men kasta njurarna.
Icee

Post by Icee »

Jonsku wrote:My cabrio, summer '08

Updated the engine (M30 -> M60) last winter but had some problems, hopefully i get her up'n'running before winter..

Do you mange to pas the car inspection with that engine, m30 I know work, but how about the m60 or maybe the 3,0l work?
maccan

Post by maccan »

bullen! wrote:
maccan wrote:Nu med rätt front, mörka dimljus kommer snart också! och förhoppningsvis mörka hella :D Tack fugitive och bruzze för hjälp! (och ja, bilen ska sänkas :P)

äntligen har rätt front kommit på min gamla pärla.

men kasta njurarna.

Mm visst =)
haha visste att någon skulle säga något om dom :P kommer köra på en svart/silver bil så vill inte ha något krom där då. Men aa, smaken e som baken som tur är!
- BMW 325IM e30 -
http://www.garaget.org/mcn
balobas

Post by balobas »

de va fanemej på tiden att nån fick på den där fronten på denna bil! Snygg nu! Jag brukar köra svarta njurar på alla mina bilar men denna som är så clean så håller jag med bullen på denna detalj! Tror det skulle göra sig fint med orginal njurar?

"svart/grå" hmm ska du lacka fälgarna mattsvarta oxå hihi nee skämt åsido! Tråden är väl till för att visa upp och sin/sina bilar och få beröm och tips så jag drar mitt strå till stacken och skulle vilja se denna med en liten sänkning (som är på g snart antar jag), orginal njurar och bort med bården i vindrutan!

nu får du ge min bil ett rapp med riset :lol:
Image

orginalspeglar ska på (silicon-pattarna på bilden är tillsalu :P )
orginalnjurarna ska på
frontspoilern ska få ny lack (som den brukar typ varje säsong :P )
dimljus skall inte på (åker ändå inte raggarrundan längre :wink: nej skämt åsido, det är en 318is som saknar det orginal och kommer inte kladda med massa el då allt annat fungerar så fint på den) ena hålet är customgjort insug till luftfiltret
maccan

Post by maccan »

balobas wrote:de va fanemej på tiden att nån fick på den där fronten på denna bil! Snygg nu! Jag brukar köra svarta njurar på alla mina bilar men denna som är så clean så håller jag med bullen på denna detalj! Tror det skulle göra sig fint med orginal njurar?

"svart/grå" hmm ska du lacka fälgarna mattsvarta oxå hihi nee skämt åsido! Tråden är väl till för att visa upp och sin/sina bilar och få beröm och tips så jag drar mitt strå till stacken och skulle vilja se denna med en liten sänkning (som är på g snart antar jag), orginal njurar och bort med bården i vindrutan!

nu får du ge min bil ett rapp med riset :lol:

orginalspeglar ska på (silicon-pattarna på bilden är tillsalu :P )
orginalnjurarna ska på
frontspoilern ska få ny lack (som den brukar typ varje säsong :P )
dimljus skall inte på (åker ändå inte raggarrundan längre :wink: nej skämt åsido, det är en 318is som saknar det orginal och kommer inte kladda med massa el då allt annat fungerar så fint på den) ena hålet är customgjort insug till luftfiltret

Hehe aa. som jag skrev så kommer den sänkas en del, får se om de blir nu eller vinter. Fälgarna är inte i bästa skicket så ja vill lacka om dom, fast tror det blir att skaffa andra fälgar, får se vad bara :p Bara för att ni säger det får ja se om ja hittar några orginalnjurar, dom va ganska risiga också så va lite därför ja lacka dom också. sen blir det nog tonat runtom och en board som passar toningen. Mörka hella, dimljus, sidoblinkers och bakljus kommer nog inom snar framtid också. Så ja, tillslut ska den bara va svart och silver :) Någon som har tips på schysta mörka baklampor?
Ja din va också fin Balobas!
- BMW 325IM e30 -
Grefven

Post by Grefven »

kört mot fälgarna? för de var med undantaget för någon liten kosmetisk reva nästintill perfekta.
kettmpa

540 01

Post by kettmpa »

Är till salu nu!

Image

Image
maccan

Post by maccan »

bullen! wrote:kört mot fälgarna? för de var med undantaget för någon liten kosmetisk reva nästintill perfekta.

Dom var inte så jättefina när ja köpte den, finns några småskrap på båda bakfälgarna, en liten utåtbuckla som ja inte riktigt vet vad man gör åt :P
Sen har det "ärjats" på själv fälgkanten, så dom är inte så jättefina, på bild ser de så ut men tyvärr inte lika fina i verkligenheten.
Hur länge sen är det du ägde den bullen?
- BMW 325IM e30 -
Mackan999

Post by Mackan999 »

Får väl bidra med en bild på min bil.

Image
BMW 320im -89 (Såld)
BMW E30 M3 Touring (Såld)
BMW Z3 Coupe Turbo
Grefven

Post by Grefven »

maccan wrote:
bullen! wrote:kört mot fälgarna? för de var med undantaget för någon liten kosmetisk reva nästintill perfekta.

Dom var inte så jättefina när ja köpte den, finns några småskrap på båda bakfälgarna, en liten utåtbuckla som ja inte riktigt vet vad man gör åt :P
Sen har det "ärjats" på själv fälgkanten, så dom är inte så jättefina, på bild ser de så ut men tyvärr inte lika fina i verkligenheten.

kommer knappt ihåg det. ett par år sen kanske.
balobas

Post by balobas »

maccan wrote:

Fint! Synd på skavet på fälgarna! Jag bytte bort mina pga dåligt et, obalans i hjulen trots manton-spacers (tror det berodde på dålig balans i hjulen mest förstås, trots dom varit inne på firma för balansering), den blytunga vikten och usa-stuket (svart/kromad kant) och dåliga däck mot oldschool Azev A 17" med et 20/23 (minns inte riktigt exakta et`t) men de sitter riktigt fint nu ihop med conti sportcontact 2 däck balanserat runtom!

I övrigt låter de som de blir en fin setup med lysena mm du ska greja till!
maccan

Post by maccan »

balobas wrote:
maccan wrote:

Fint! Synd på skavet på fälgarna! Jag bytte bort mina pga dåligt et, obalans i hjulen trots manton-spacers (tror det berodde på dålig balans i hjulen mest förstås, trots dom varit inne på firma för balansering), den blytunga vikten och usa-stuket (svart/kromad kant) och dåliga däck mot oldschool Azev A 17" med et 20/23 (minns inte riktigt exakta et`t) men de sitter riktigt fint nu ihop med conti sportcontact 2 däck balanserat runtom!

I övrigt låter de som de blir en fin setup med lysena mm du ska greja till!

Aha ohfan. Ja e ganska sugen på ett par azev fälgar. Vet inte va dom heter men dom vanliga 5 ekrade eller va man säger ;P

Ja det ska nog bli fint sen =)
- BMW 325IM e30 -
balobas

Post by balobas »

Såna?

Image
M3Crille

Post by M3Crille »

Slänger in nån bild på min E36 328 Touring (o ja, framblinkersen ska väck!! :P )

Image

Image

Image
Crille74

Post by Crille74 »

balobas wrote:Såna?

Image

Fan Balobas din is är riktigt fin, hur mycke är den sänkt.
Post Reply