jag är själv lite kluven, hade de inte suttit där när jag köpte den så hade det nog aldrig kommit dit några. ska passa in huven lite mer exakt och se om det harmonerar. i.o.m att det är en mörk bil så kan det funka med ögonlock.
jag är själv lite kluven, hade de inte suttit där när jag köpte den så hade det nog aldrig kommit dit några. ska passa in huven lite mer exakt och se om det harmonerar. i.o.m att det är en mörk bil så kan det funka med ögonlock.
får se hur det blir. en del annat blir nytt iaf.
Word! Hade den varit silver, vit eller röd hade du fått kamma dig bullen
balobas wrote:Word! Hade den varit silver, vit eller röd hade du fått kamma dig bullen
det var ganska många år en jag behövde kamma mig =)
ögonlock är ju en grej som är ganska lätt att återställa till original. så inget är fördärvat direkt. nu vet jag att bäckis aldrig skulle göra så, men det finns ju stjärmor som lagt in e46 gälar i skärmarna eller annat som verkligen är att förstöra.
men det är kul att folk gillar bilen. syns det att den är macaoblå på bilderna och inte svart som brukar vara den första folk säger som ser den?
"har du lackat om den? för den var ju svart när bäckis hade den"
de där med gälar haha ja jälar vikken skev syn på styling (på e30 asså) inget påhopp menat att folk ska ändra smak utan bara min syn och smak är härmed oxå yttrad och håller med bullen där
hade tippat på svart förstås men man ser ett djup/nyans på vissa bilder när ljuset lägger sin rätta sida till! IRL hade jag iaf nog lättare sett att den var mörkmörkgrå blå dvs macaoblå! dom som inte ser att den skulle vara nåt annat svart (IRL asså) är nog inte lika intresserad av lacker som vissa andra! jag är mycket intresserad av lacker då jag finner de helt överjävligt mäktigt hur man förvandlar saker till nytt, får fram linjer man inte sett innan osv!
mao bullen - inled inte djupare disskutioner med dom som säger: -aha den är diamantsvart, fan va schysst, lägg en börnis..