xtiz wrote:Ja vilken dag de var för dig... Tur i oturen sa vi. Men dehär...
Ska skulle tippa på att dina vevstaksbultar gått av.
Har du fler bilder man kan se. ?
Hur mkt har du varvat ?
ja kan svetsa ihop lådan till dig igen om du vill. Har även en vanos maskin som legat ute ett tag som du kan få om du kan göra nåt av den.
Duktigt knaas
nej har inte fler bilder, har du vägarna förbi så kan vi kolla på det
Det är tydligen någon som har plockat upp lite delar på konga rakan som jag kunde få oxå
Jag har kört med stopp på 6900 rpm!
Fan vad gött vet du om det skilljer något mellan dem blocken? förutom kolvar/stakar då!
usch fyfan vad tråkigt att skiten smälde så tidigt=/ såg ju ut att smält jävligt bra där du va ju lagom hål i blocket asså hehe..
ska du mecka nere på macken så kan jag komma hjälpa dig eller bara kolla på/snacka skit hehe. bor nära det så kan man kolla in bilen lite mer noga =) dra ett sms om du har tårkigt om kvällarna när du jobbar på den så fall (:
har till och med snackat om ha praktik där nere så du kanske tvingas dras med mig i framtiden ändå
Mindre kul detta, Men tur en maskin inte kostar så mycket.. Häng med en ny och ut och sladda vidare bara, kanske ett Vipec & Link skulle va på sin plats.. ?? Du som tjänar sau möt pengar
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
mbma: yes haha du kommer få ett helvete som praktikant nä skojar bara!
Wiic: jo visst bara o smeta på japp
Grefven: Jag är inte heller förvånad....Ja det hade varit duktigt surt om det vart dyrare prylar!
Xtiz: Ja det kunde ju hållt sommaren ut iaf ju haha kollat nått på ditt vanos block?
Drullen: mmm..haha jo jag är jävligt tät i nuläget, skiter pengar oxå
Soreuq: Trevligt trevligt lite kom man med
Det är ju lite fränt med rejäla ras!
Kul som sagt var att det var en förhållandevis billig maskin så man slipper gå från hem och hus för att bygga ihop nånting liknande igen.
Håll uppe kämparandan nu bara och bygg ihop igen