Absolut, Bromsning gjordes i slutet av förra sommaren, hos Dynotech i umeå. Blev 700 whp vid 6000 rpm. Därefter ventilflyt, orginal vanosfjädrar i toppen...
Nya fjädrar med titanretrainers ska in sen vore det väl fan om den inte ska lämna 800 whp. Helt sjuk respons i maskin som den är nu, och gatvänlig som jag vet inte vad.
Vill hellst inte slita av toppen för att byta fjädrar. Trycksätta burkarna kan jag göra själv, undrar om någon har gjort ett verktyg för att spänna loss fjädrar på plats? Hyres\köpes gärna !
Nytt avgassystem ska byggas. Orginal m3 slutburk bak sen en riktigt fin ventil väl placerad, input tas gärna var denna ska sitta som kommer aktiveras med sprut vid laddtryck.
Söker därav en hel orginal m3 ljuddämpre.Ute på en provtur med mesladd, ack så det räcker för att man ska bli paff och uppspelt som en liten tonåring.
Motivationen är här!