Ditt senaste köp?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

_2499

Post by _2499 »

Grefven du menar alltså att killen jobbade för att bli som på översta bilden?

Han ser ju inte klok ut... :shock:

Köpte fö ett paket kreatin av en polare idag med. 20spänn vart ju som hittat. Gainer osv skiter jag i, mat är godare imo.
Grefven

Post by Grefven »

_2499 wrote:Grefven du menar alltså att killen jobbade för att bli som på översta bilden?

Köpte fö ett paket kreatin av en polare idag med. 20spänn vart ju som hittat. Gainer osv skiter jag i, mat är godare imo.

Ja. Han hade ju inte blivit nordisk mästare i bodybuilding om han sett ut som på de andra bilderna. På de två nedre bilderna är han ju bara fet och då kan ju inga dommare bedömma vilka separationer och hur utväcklade muskelgrupper han har.

12 kilo skiljer bilderna. Därför är det så kul att höra när en fet person utan bra muskelmassa säger "jag hade behövt gå ner 5kg". 5kg hade inte ens märkts. Jag själv väger som sagt 91kg med en midja på 80cm. Är inte så fet som han på bilderna är på sista bilden för jag har fortfarande lätt synliga magrutor. Men ändä kan jag gå ner 18kg när det är dags för att få fram några fler ådror och ha lite sommarform. Så folk bär runt på ganska mycket onödigt.
dgyldmark

Post by dgyldmark »

våg
Awpelqvist

Post by Awpelqvist »

_2499 wrote:Grefven du menar alltså att killen jobbade för att bli som på översta bilden?

måste hålla med och säga att det ser fan så mkt bättre ut som han ser ut på bild 3 där han väger mest!

måste få lägga till mitt senaste köp då jag känner att det var riktigt värt! 3uppsättningar vinterdäck för 400 :D alla med dubb kvar tillomed! haha så om nån behöver nå dugliga 15" puckar så kan de gå att lösa! finns nog även fler par på lager om man vill
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Grefven

Post by Grefven »

Awpelqvist wrote:måste hålla med och säga att det ser fan så mkt bättre ut som han ser ut på bild 3 där han väger mest!

ska man vara bodybuilder och bli bäst i hela norden så måste man se ut som på bild ett. inte lätt att vara snygg och bodybuilder samtidigt. det är en sport där man tävlar i muskelutväckling. ingen skönhetstävling.
Awpelqvist

Post by Awpelqvist »

Grefven wrote:
Awpelqvist wrote:måste hålla med och säga att det ser fan så mkt bättre ut som han ser ut på bild 3 där han väger mest!

ska man vara bodybuilder och bli bäst i hela norden så måste man se ut som på bild ett. inte lätt att vara snygg och bodybuilder samtidigt. det är en sport där man tävlar i muskelutväckling. ingen skönhetstävling.

nej de sa jag inget om! :) tyckte bara de såg bättre ut, sen hur de är i tävlingssammanhang är en helt annan sak!
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Persson-

Post by Persson- »

karln ser ju mumifierad ut. :S
banzai

Post by banzai »

Awpelqvist wrote:måste få lägga till mitt senaste köp då jag känner att det var riktigt värt! 3uppsättningar vinterdäck för 400 :D alla med dubb kvar tillomed! haha så om nån behöver nå dugliga 15" puckar så kan de gå att lösa! finns nog även fler par på lager om man vill

Finns var? Jag köper gärna en uppsättning till 945an :)
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
guran

Post by guran »

jaa, senaste köpen lär ju va: en valtra t202 -10, yfz 450 -05 och 328 -95 de och ett par beyern fälgar till 328:an.. sen vart de en nissan 200 -98 med, men den finns inte just nån bild på... än! :D
alla köpt i början av sommarn här, utom yammsingen den tillkom för 2 veckor sen..

Image

Image
0730-448141

gustafasplund@hotmail.com

Smoke Means Power!
Grefven

Post by Grefven »

Grefven wrote:
Dawe_A wrote:Men utan en riktig kost kommer man ingenvart vad du än stoppar i dig.

:twisted:

jag är ett levande exempel på att kosten är det ENDA som gör skillnad. jag kan väga 73kg och träna EXAKT som jag alltid gör och så kan jag väga 91 som jag gör nu och tränar fortfarande EXAKT lika. jag väljer bara att öka lite på kolhydraterna och proteinet. fettet blir sällan så högt. det finns ju fan inte fett i mat knappt. man måste ju käka nötter, strips och korv för att få i sig förmycket dåligt fett. men man kan käka nötkött, fisk, fågel tills det sprutar ur öronen och ändå itne ligga för högt på fett.

när jag väger 73 (hård som fan för att vara en "vardagsform") så säger alla. har du slutat träna? och när jag väger 90+ så säger dom "satan va stor du blivit, du har börjat träna igen va?"

-"nä, jag har ökat kolhydraterna lite. 25g mer pasta per måltid och klipper en dl proteinpulver extra och även 100g mer nöt,fisk,fågel."

då bara glor dom och fattar inget alls. för ingen tror att de ser ut som de gör för att de lever som de gör. för att man ska se ut som man gör just nu vid detta tillfälle så måste man underhålla det . så är man fet nu så är det för att man underhåller det. man lagrar in nytt fett varje dag för det gamma förbränns ju.

slänger med en bild på nordiska mästaren i bodybuilding (andreas) som exempel på samma muskelmassa men med olika mängd underhudsfett:

bild 1: 72kg
Image

bild 2: 78kg
Image

bild3: 84kg
Image

skulle egentlgien postat dom tvärt om för det var innan diet, under diet och när dieten va klar och han vann nordiska mästerskapen.

citerar mig själv..

jävligt oftopic och det behövs inte diskuteras. men här är samma kille från vecka 13 till tävlingsdagen.

så man kan se förvandlingen.

78-68.8kg

Image

så ser man vad 10kg fett är på en kropp som många redan tycker är snygg. då fattar man att de som ser feta ut måste gå ner 30 pannor typ.
TreLingon

Post by TreLingon »

Fan vilken kropp ! :wink:
Theis

Post by Theis »

Jag gillar kabeldragningen body snubben har vid dörren =)
0730565159
ragge_c

Post by ragge_c »

Theis wrote:Jag gillar kabeldragningen body snubben har vid dörren =)

haha bäst i dag !
St3v3

Post by St3v3 »

Hoppas han vann lite pengar så han har råd med lite mat :lol:
V8
Grefven

Post by Grefven »

guran wrote:jaa, senaste köpen lär ju va: en valtra t202 -10, yfz 450 -05 och 328 -95 de och ett par beyern fälgar till 328:an.. sen vart de en nissan 200 -98 med, men den finns inte just nån bild på... än! :D
alla köpt i början av sommarn här, utom yammsingen den tillkom för 2 veckor sen..

Image

Image

Grym fälgkant på valtran :-)
Bödvar

Post by Bödvar »

TreLingon wrote:Fan vilken kropp ! :wink:

Om han bara kunde släppa kanoterna han verkar ha under armarna så :lol:

För övrigt ser han ju messt välmående ut V.13 :)
Pilliam

Post by Pilliam »

Bödvar wrote:
TreLingon wrote:Fan vilken kropp ! :wink:

Om han bara kunde släppa kanoterna han verkar ha under armarna så :lol:

För övrigt ser han ju messt välmående ut V.13 :)

Ja, tur att han slänger upp dom på axlarna lite så han får vila sig! :)
318is -90 turbo
Post Reply