Posted: 23 Mar 2007, 15:06
Ang. volvo o inte mer än 700hk på 2V så har du fel.
ja har för mig att TTR krämade ur närmare 900 i deras 8v för många år sen....satan vad OT det vart nupeppe wrote:Ja så vitt jag vet så vinns det 8V maskiner som pumpat mer.
talade med kdragrace kompisen nyss och det har ALLDRIG blivit bromsat nån 900hk:s 8v motor i finland...deras 8 ventilare var ca 820hk enligt tidskortetjohankihl wrote:Vet att det finns finska Volvo 8v på över 900hk iaf. Däremot är jag tveksam till om TTR har haft någon så vass 8v, deras gamla 16v var strax över 600hk om jag inte minns fel.
Lika som denna m20 då, dock har ju 2cyllar samt 4 ventiler mer...Fido85 wrote:talade med kdragrace kompisen nyss och det har ALLDRIG blivit bromsat nån 900hk:s 8v motor i finland...deras 8 ventilare var ca 820hk enligt tidskortetjohankihl wrote:Vet att det finns finska Volvo 8v på över 900hk iaf. Däremot är jag tveksam till om TTR har haft någon så vass 8v, deras gamla 16v var strax över 600hk om jag inte minns fel.
joo fan jag skulle vara skitnöjd med domdär siffrornaFlaxis wrote:Lika som denna m20 då, dock har ju 2cyllar samt 4 ventiler mer...Fido85 wrote:talade med kdragrace kompisen nyss och det har ALLDRIG blivit bromsat nån 900hk:s 8v motor i finland...deras 8 ventilare var ca 820hk enligt tidskortetjohankihl wrote:Vet att det finns finska Volvo 8v på över 900hk iaf. Däremot är jag tveksam till om TTR har haft någon så vass 8v, deras gamla 16v var strax över 600hk om jag inte minns fel.![]()
![]()
Hur som helst ett grymt resultat utav en gammel m20
//Flaxis