xelerator wrote:när det gäller fuelcell o trunken.. släng på orig.tanken o åk o besikta... när ni kommer dit tar ni SJÄLVA fram varningstriangeln o visar den till snubben när han tex står framför bilen... sen borde han inte bry sig om att kolla i trunken.. ja har aldrig varit med om att dem har velat kolla trunken bortsett ifrån att de vill kolla att man har varningstriangel..
eller så kan ni ta fram varningstriangeln o sedan låsa trunken.. sen e de bara säga till bes.snubben att trunken har gått i baklås eller nåt..
Jag har ingne orginal tank att stoppa dit, inget bränslesystem anpassat för att andvända orginal tank heller.
Sedan så sitter batteriet bak d.v.s. han kommer vilja kolla.
- Man kan ju hoppas att han tycker att det går bra ändå. Lexan rutorna som kanske åker på till våren inte är så upphetsande för bes. heller.
Dom har aldrig velat kolla i mitt bagage på E36:n även fast batteriet sitter där, jag lägger alltid varningstriangeln i baksätet.
KUNG! Blir det verklighet att jag åker till SBP ska jag stoppa triangeln under nästan på honom, så han slipper leta i skuffen efter den