Igår kom en DHL bil med lite godis,
Den vänstra och den till högra väntar nermontering i molekyler...
Den i mitten är redan färdigpreppad, 198hk på utgående blev det i den puffran med körbar effekt kurva.
Jobbar som Racing mek åt Freddy Papunen för 5e året irad och bygger lite motorer på sidan av..
Börjar alltid året med nya hojar som byggs om till roadracing reglemente samt trimmning, iår kör vi zx-10.
Sen ska dom på mässan o sen tar vi två turer till Spanien och testa fjädring några veckor,sen är det fullt upp och åka runt på alla tävlingar och träningar och däremellan om det finns tid så åker jag fem till åtta gånger per år som resemontör på pappersbruk i europa..
snitt lön efter skatt 17000:- men e det mycket rese jobb så brukar det bli runt 25000:- efter skatt
Bra förmåner telefon, lokaler för bilen, maskiner..
och sen blir det ju nån mörk kväll eller helg [/img]
Last edited by tobbe tlrecond on 04 Apr 2007, 18:10, edited 2 times in total.
Har utbildning som maskinförare
Jobabr som maskinförare plåtslagare takläggare snöröjare.
Fast lönen ärväll sisådär, men vi skulle få löneökning med 5-10 kr
bmw_fredde wrote:
Vi behöver en till gubbe så det är bara och söka, ska bli fyrskift! det är ett STORT arborrverk med heidenhaim styrsystem mkt bra att köra...
Hmm..Vadstena är ju inte dirket granbyn. Å jag är nog för bortskämd med mitt jobb för att sitta å köra i produktion :S
Men va fan, för rätt pengar så
Ha ha jag kör också verk med heiden styrsystem.
det ä grejer det! jag kör en tos varnsdorf eller vad den heter...
Utbildad bilmek men jobbar som Maskinoperatör för tillfället, men har bara anställning fram till slutet av denna månad. plockar väll ut ca 12-13 per månad! helt okej för mig då ja precis tagit studenten och bor hemma helt gratis