Bmwandreas wrote:På kardantunneln menar du? Alla gatbilar har väl bromsskärm?:)
haha aa precis! gick lite snabbt där xD
Fan va coolt
Micke: Du har byggt en riktig dröm bil ! Hoppas man får se den användas också:)
Du behöver inte oroa dig för att se den användas! Det snålades iaf inte på krutet på PPF träffen förra året, är tveksam till att det kommer snålas mindre på krutet i år
Den körs så ofta ja hinner gick 500 mil i Somras o ja snålar inte på effekten ska hinna o bromsa en gång till bara sen är den klar
Mvh micke
Bmwandreas wrote:På kardantunneln menar du? Alla gatbilar har väl bromsskärm?:)
haha aa precis! gick lite snabbt där xD
Fan va coolt
Micke: Du har byggt en riktig dröm bil ! Hoppas man får se den användas också:)
Du behöver inte oroa dig för att se den användas! Det snålades iaf inte på krutet på PPF träffen förra året, är tveksam till att det kommer snålas mindre på krutet i år
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
nu är det ombyggt o klart med 4tum hela vägen + kona .alla vacumslangar utbytt till stålomsbundet teflon så hoppas alla såna problem är ur världen . så snart ska vi se om det går o kräma ur nåt mer,provade på gata nyss ida o vet inte om ja fick för mig bara att det vart mycke hårdare respons men satan den går bra iår
Sten wrote:Firar du påsk i Funäsdalsfjällen Micke,tyckte jag såg dig i Ljusnedal?!
Japp vi har huset brevid hotelet
Sedär,skoteråkning då för hela slanten?
Ett tips är att åka på veteranskoterace i Tännäs idag (första start kl 11:00,mycket specialbyggen och roligt folk!) och stadioncross i Funäsberget i morgon kl 12:00!
Sten wrote:Firar du påsk i Funäsdalsfjällen Micke,tyckte jag såg dig i Ljusnedal?!
Japp vi har huset brevid hotelet
Sedär,skoteråkning då för hela slanten?
Ett tips är att åka på veteranskoterace i Tännäs idag (första start kl 11:00,mycket specialbyggen och roligt folk!) och stadioncross i Funäsberget i morgon kl 12:00!
Ja här är vi så offta vi kan o åker skoter i morn blir det Funäsdalsfjälet o kolla