johankihl wrote:Kontrar med en rullande burnis på trean med 750whp
https://www.youtube.com/watch?v=btfW3Qr ... ata_player
ÅHH fy fan vad läckert
Det e ju precis så man vill åka runder och göra dagarna i ända
Grymt
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
johankihl wrote:Kontrar med en rullande burnis på trean med 750whp
https://www.youtube.com/watch?v=btfW3Qr ... ata_player
skamman wrote:go big or go homo!
alla är nog lite prylbög innerst inne.. du har ju redan byggt en fet s50, så varför inte satsa fullt ut på en fet turbo också?
Dajb wrote:när man gör något, gör det ordentligt, varför lägga 200k på ett motorbygge som man plockar effekt som du får för ~15k ur en m50?
alla S-maskiner förtjänar 1000whp
om det är användbart? knappast, men då åker man på grundladd och stänker pro mods
sen när man känner för att döda lådor och bakvagnar så åker man på maxladd och kör stekiga sluthastigheter på strippen
Mvh
Bmwandreas wrote:Ska det skjuta på lär man fan ha 2000 hk.
Dawe_A wrote:Handlar väl mest om hur du är som person och hur mycket pengar/fritid du vill offra i bilen. Ivars är ju ett bra exempel på påg som pallar leva i 1000whp träsket, andra deppar ihop för att en diff eller låda har rasat. Vill du köra mycket och ha en hyffsat driftsäker kärra som kanske håller en hel säsong på gatan/banan så kör inte mer än 650whp?
Orkar du däremot skruva hur mycket som helst och kanske köpa lite nya kopplingar och ett par lådor för 10 tusentals kronor och lägga 100 tals timmar varje säsong på att meka så kör 1000whp. Jag vet att jag är lat ibland och att det kostar skjortan när saker rasar och att man får meka en massa med det, därav blir det sug s38 med lite mods nästa säsong på banan
r.ivars wrote:Bmwandreas wrote:Ska det skjuta på lär man fan ha 2000 hk.
HAHAHAHAHAAHA!!!