filmen om polis jakten förra året i stockholm
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: filmen om polis jakten förra året i stockholm
Båda 2 gör ju fel.
Men om du tvunget ska stanna ett fordon så går det ju inte att helt och hållet "rida på paragraferna". Polisen utsätter oskyldiga för fara varenda dag när dom rycker ut, omkörning på enfilig motorväg t.ex. bara för att nämna nåt enkelt.
Men fanskapet på hojen skulle stannat.
Men om du tvunget ska stanna ett fordon så går det ju inte att helt och hållet "rida på paragraferna". Polisen utsätter oskyldiga för fara varenda dag när dom rycker ut, omkörning på enfilig motorväg t.ex. bara för att nämna nåt enkelt.
Men fanskapet på hojen skulle stannat.
Aaah det är rätt stökigt...
0709-854845.
0709-854845.
Körde precis ifrån polisen med äcklet, kände att jag inte hade tid att prata med dom just nu.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Nissan 200 460hk
Hade du lagt skulden på polisen om du hade klotat och blivit invalid?
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
Doktorn wrote:Hade du lagt skulden på polisen om du hade klotat och blivit invalid?
Nej, det är ju jag som har bristande intelligens inte dom. Eller jo många av dom har ju det men i detta fallet är min lägre.
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Nissan 200 460hk
hahaha, nej jag tänkte väl det.
Henrik Braun
0708438759
0708438759
hade jag haft en 17yo så hade jag varit rädd om denne =)
+1 Bullen.
Hennes tarm hade motsvarat en 85årings vid 18års ålder
Hennes tarm hade motsvarat en 85årings vid 18års ålder

Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Nissan 200 460hk
24 polis bilar/fordon för o jaga en mc o sen deras inställning till det hela
!!! polis kåren e ju en lekstuga

bmw 530d -10
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
förstår inte alls problemet? han vägrade stanna, polisen körde efter, han ramlade, han dog, hans eget fel.
Hahaha cerveza alltså skön du e!
Men som sagt klart de är mc förarens fel att de går som de går de är hans val att bryta mot lagen och inte stanna & hade de vart jag hade ja åtminstone stannat o släppt av tjejen, men men de går att köra hoj utan att få polisjag, körde själv min r6:a utan kort över 450mil inne i stan under 3-4mån utan ett enda polisjag och då visste polisen att det var min hoj och att de var jag som satt o körde runt på den men dom gav väll fan i en eftersom man för det mesta tog de lugnt inne i stan skulle man gasa så äre ju bara o köra ut på en enslig landsväg, och kan lova att poliserna i eskilstuna jagar en för minsta lilla
Åkte och hejade på alla poliser ja såg & dom hejade alltid tillbaka
& kan lugnt säga att ja inte ser ut att vara kapabel till att köra hoj med mina ståtliga 168cm o 60kg
ser ut som en liten moppe pojke haha 
Men som sagt klart de är mc förarens fel att de går som de går de är hans val att bryta mot lagen och inte stanna & hade de vart jag hade ja åtminstone stannat o släppt av tjejen, men men de går att köra hoj utan att få polisjag, körde själv min r6:a utan kort över 450mil inne i stan under 3-4mån utan ett enda polisjag och då visste polisen att det var min hoj och att de var jag som satt o körde runt på den men dom gav väll fan i en eftersom man för det mesta tog de lugnt inne i stan skulle man gasa så äre ju bara o köra ut på en enslig landsväg, och kan lova att poliserna i eskilstuna jagar en för minsta lilla

Tja!
Tog en runda på min hoj kawasaki 1300 toppfart runt en 330km/h
Gött som fan var det! Men fan jag vet inte om jag vågar köra hoj jämte? polisen kanske tacklar mig?? vet inte vad jag ska göra!!
Gött som fan var det! Men fan jag vet inte om jag vågar köra hoj jämte? polisen kanske tacklar mig?? vet inte vad jag ska göra!!
Jag kör inte längre snabbare än 120km/h så jag är den lugna killen!!R.Larsson wrote:Tja!
- SaarOhlsson
Debatt , furstenhoff tittar in också.
http://www.garaget.org/video/120636" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/video/120636" onclick="window.open(this.href);return false;
Lucas saar ohlsson
Kyrkhult
0728889711
Kyrkhult
0728889711
Vad tycker ni om ni är ute å kör bil & helt plötsligt dundrar en mc förbi i låt oss säga 280,, Troligtvis jävla idiot eller liknande !!?
några minuter senare dundrar en polisbil in i röven på eran bil där ni ligger & åker i ca 90 km, polisen kör in i röven på er med en hastighet som äe 140km snabbare än eran!!! sen låter vi fantasin avgöra vad som händer innan ni väl fått stopp in i något räcke eller liknande,
Låt oss säga att du med fru & två barn åker i bilen & några av dina käresta dör i krachen från polisen, Hade ni resonerat att de va ok för polisen att jaga efter mc i de läget????
Jag skulle vilja höra komentarena från den piketpolisen som mc'n & polis saaben körde om som valde att inte ingripa, Troligtvis "jävla trafipaxer ute & leker stålmannen" eller liknande!!!
Jag tycker att polishelikoptern som jagade ctistoffer in i döden borde blivit bort kallad då de va ganska uppenbart vad som skulle hända.
Tur att de va rätt människa som förolyckades & inte hanns flickvänn i varje fall.
några minuter senare dundrar en polisbil in i röven på eran bil där ni ligger & åker i ca 90 km, polisen kör in i röven på er med en hastighet som äe 140km snabbare än eran!!! sen låter vi fantasin avgöra vad som händer innan ni väl fått stopp in i något räcke eller liknande,
Låt oss säga att du med fru & två barn åker i bilen & några av dina käresta dör i krachen från polisen, Hade ni resonerat att de va ok för polisen att jaga efter mc i de läget????
Jag skulle vilja höra komentarena från den piketpolisen som mc'n & polis saaben körde om som valde att inte ingripa, Troligtvis "jävla trafipaxer ute & leker stålmannen" eller liknande!!!
Jag tycker att polishelikoptern som jagade ctistoffer in i döden borde blivit bort kallad då de va ganska uppenbart vad som skulle hända.
Tur att de va rätt människa som förolyckades & inte hanns flickvänn i varje fall.
e39 525i 2002
e30 m-tec 24v142kw 328 motor 1988 <----Till Salu!
e30 2,5 Dubbel snurrig med extra allt. 1989
/
e61 550it 2006 såld
KTM 950sm 2007 såld
BMW r1100s 2005 såld
M5 3,8 1992 - såld
Laga din bil i garaget inte på internet
Hemsida
För det första så kan det likväl bli samma scenario om motorcykeln dundrar in i bilen och den kan jag säga dig går längre in och klyver än en bil gör...erik@e30 wrote:Vad tycker ni om ni är ute å kör bil & helt plötsligt dundrar en mc förbi i låt oss säga 280,, Troligtvis jävla idiot eller liknande !!?
Oavsett om det är en bil/mc man försöker köra ifrån med så är det LIKA idiotiskt och inget jag förespråkar.
Det är olyckligt oavsett vem som kör in i dig i ditt scenario, men polisen gjorde iaf sitt jobb.
Kortfattat är det ingen som satsar och kör in i någon med flit utan det är omständigheter runtomkring som kan leda fram till olyckan.
(dålig sikt pga ljusförhållanden, skit på vägen, oväntade händelser med djur/människa/fordon etc kommer upp på vägen.. det finns sjukt mycket som kan påverka en utgång)
Tycker ändå inte polisen har gjort fel, det som sägs om helikoptern är mycket skitsnack om höjden.
Får man en helikopter efter sig så är ju leken mer eller mindre slut, du kan inte köra ifrån den genom att maxa bilen/hojen på en motorväg i nån minut som med polisbilarna..
- Turbo_folke
Hur kan man tycka polisen gjorde fel
Sveriges lagar är bra mesiga