hehe gt vagn var det ja, bara för där tillkommit lite paneler och matta
ja nä racelås, plastrutor och ett jevla avgassystem gillar dom inte, dom förstår ju inte vad det är, men det vet dom att det inte är bra
haha
okej, ja det e klart, tänkte bara att man kanske skonar lite andra delar isf som man slipper lägga pengar på då
låter som där är lite ös i maskin då iaf
tradigt att det boggar, ja du får sätta herr garver i arbete, får åka ner någon onsdag och kika också när du fått det och lira, för jag vet att den körde otroligt fina tider med förra maskinen, trots väldigt små modifikationer, så lär ju vara överjevlig nu med nybyggd maskin
haha det är lugnt, jag tror jag har hittat vad jag ska köra med för låda, tror det blir att testa en viper låda
okej, du kan ju kanske kika lite vad dom ligger i pris nuförtiden, har en usa bilddels "skrot" som har en för 20, sen ligger dom för 16 ungefär inkl frakt från staterna, dock så kanske ni har lite mer koll på deras exakta miltal etc, för det kan dom ju skriva bäst fan dom vill i usa om det nu ska skickas till sverige
det är väl inte super aktuellt just nu med låda, men vill ha det klart om vad man ska ha för låda, samt se över vem som ska få äran att svetsa om den till mig
men du kan ju kolla lite vad du kan hitta om det inte är för mycket besvär för dig
Tackar så mycket
mvh