Page 4 of 17
Posted: 06 Nov 2010, 21:36
by Ludde_
Wiic wrote:Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller?
. Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Posted: 06 Nov 2010, 23:32
by balobas
klar man känner igen de där
blir compact för mig:
Posted: 08 Nov 2010, 02:10
by Jonis
Hehe, tänkte att lite m20 snöåka från förra vintern kunde inspirera i denna tråden, för övrigt denna karossen vi stoppa ner 3.5an i
Varvstopp å eld e ball
http://www.garaget.org/video/xixb4gubbzfn
Posted: 08 Nov 2010, 06:50
by CrazyVikingsRacing
Ludde_ wrote:Wiic wrote:Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller?
. Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Du kanske skulle vänta till snön lägger sig med att köra sönder mercan
. För då blir det enklare att sladda och du behöver inte den farten
.
Posted: 08 Nov 2010, 16:24
by Pyrro
Ludde_ wrote:Wiic wrote:Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller?
. Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Det är ju så det ska vara. Avverkar ett antal bilar varje vinter.
Grejorna är till för att användas.
Posted: 08 Nov 2010, 17:12
by Wiic
Ludde_ wrote:Wiic wrote:Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller?
. Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Haha, jo sant. Dock brukar man re ut de om det går åt helvete
Posted: 08 Nov 2010, 17:37
by JohanE
Mja, det verkar som att det blir M3-replika som vinterbil i år.
Bruksbiljäveln från helvetet fick kabelbrand bakom instrumenteringen idag.
Känner mig sådär lagom motiverad att börja slita i kablar nu när man precis gjort ett växellådsbyte och före det nåt annat och före det... ...
Posted: 09 Nov 2010, 16:34
by tobbee28
får bli både e36:an och e28:an i vinter
Uploaded with
ImageShack.us
Posted: 10 Nov 2010, 11:21
by JohnE
Sådär! Vinterbil!
Posted: 10 Nov 2010, 11:24
by aelget
Teaser:
Bild kommer
( För övrigt till salu... )
Posted: 10 Nov 2010, 11:33
by Falck
JohnE wrote:Sådär! Vinterbil!
[img]
Men lite snö ! är detta i v-ås ?
Posted: 10 Nov 2010, 11:40
by Bmw*Alex
JohnE wrote:Sådär! Vinterbil!
fan va mkt snö ni har då :O där ska de ju inte finnas nån snö ju !
mvh
Posted: 10 Nov 2010, 15:31
by JohnE
Falck wrote:JohnE wrote:Sådär! Vinterbil!
[img]
Men lite snö ! är detta i v-ås ?
Jajjamen, i Västerås. Ca 25-30 cm kom det igår. Har nog sjunkit ihop lite idag då det är plusgrader, men fortfarande mycket.
Posted: 10 Nov 2010, 16:26
by r.ivars
japp, västerås är KAOS som laserturken hade sagt...
min d2ade vinterkälke, i väntan på vinterdäck
Posted: 10 Nov 2010, 20:50
by 525mannen
tobbee28 wrote:får bli både e36:an och e28:an i vinter
Schyssta fälgar!! Vad är det för modell? Bredd fram/bak?
Mvh
Posted: 10 Nov 2010, 20:55
by Grefven
jag vill gärna ha ett utlåtande av D2 grejorna efter en svensk vinter sen. andra har gnällt på att det ärgat ihop som fan redan efter en regning sommar.
kleta på någon jobbig kedjeolja eller nåt kanske räddar en del.
Posted: 10 Nov 2010, 22:13
by Bödvar
Min vinterpärla