Värde iphone 4
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Har haft samma skitnokia nu i över 3 år och skalet sitter fasttejpat med varningstejp så man vågar inte ens ta upp den ur fickan längre...Blir nog en 4:a då vi fick in dem på jobbet idag! bara förpackningen gjorde en hård i byxan! awesome!
Lost but NOT forgotten!!
Bmw 325 Turbo 1988
365whp 500wnm @ 1.55bar..
Volvo S40 2.0T -00 MTE @ 300Hp
Bmw 325 Turbo 1988
- Fredriktak
stämmer det att 4:an tappar mottagning om man håller i den på ett spec sätt för att man "skymmer" antennen? isf big fail. man skulle få med något fodral för att förhindra det.. Är det så, är det ju "väderlöst" att dom inte sett det innan, spec från APPLE som är så jävla noga med att testa allt innan de släpps.
Gillar Ipgonen dock, den känns solid. Hoppas det är skitsnack med mottagningen, för jag är sugen på en 4:a
Gillar Ipgonen dock, den känns solid. Hoppas det är skitsnack med mottagningen, för jag är sugen på en 4:a
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Mr EmCom wrote:Min 4a blev skickat från fabriken i honkong inatt.
Får den förhoppningsvis inom en vecka.
Appel UK säljer dom olåsta, men skickar bara till addreser i UK.
Så man får använda ett fraktföretag som man skickar den till och sedan skickar den hem till dig.
Apple drog 5700kr för en 16fgig från mitt konto i Lördags.
Sen kostar fraktföretaget några hundralappar också.
Men som sagt, olåst och lika dyr(billigare?) som i Sverige, men jag slipper så och köa som nån nörd utanför en butik i regnet
Hittade en film som är från en iPhone 4 som nån fjortis filmat. Ser jävligt bra ut.
http://www.youtube.com/watch?v=rCSKpngi ... re=related
Jag hoppas att du är redo att vänta ! Jag var med en utav de "första" rundorna, började med levtid beräknad till 3juli, efter en dag förflyttades min till 15juli på apple UK, visst de var väl inte så farligt tänkte jag, tills skitkassa dhl som hade hand om expressleveransen skyllde på att de inte hann med alla paket och till slut efter massa tjat fick jag hem min den 27 juli!!! express javisst!

Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Stämmer bra ,har själv lyckats få fram det fenomenet på en 4aFredriktak wrote:stämmer det att 4:an tappar mottagning om man håller i den på ett spec sätt för att man "skymmer" antennen? isf big fail. man skulle få med något fodral för att förhindra det.. Är det så, är det ju "väderlöst" att dom inte sett det innan, spec från APPLE som är så jävla noga med att testa allt innan de släpps.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
de har en lång redovisning om det med mottagningen. där visar de hur man får fram fenomenet på samma sätt på många av konkurenterna oxå. kupa handen över en vanlig sony ericsson så blir det precis samma sak. iaf för något år sen då jag hade cybershot modellerna.
men jag försvarar aldrig något bara för att man är anhängare av ett visst märke/äger ett visst märke. försvarar bara det som verkligen är bra.
Men det var nyttigt att se deras konvent där de visade detta fenomenet.
det skulle vara betydligt mycket sämre på iphone 3gs än det är på iphone4. så kunde man leva med en 3gs så verkade det som en iphone4 var bättre på allt an sin föregångare.
för mig personligen så räcker det att det blir bättre med en "bumper" för det har jag på min nuvarande 3gs oxå. eller nästan, ett slimmat och limmat gummihölje över baksidan och runt kanterna, ingen stor lös dykardräkt som oxå finns. och det är kanon för då ligger den still på instrumentpanelen =) tappar man den så har detta skyddet tagit smällen i flera av fallen oxå. så jag gillar det.
men om det är mycket strul med täckningen på 4an så är jag den första som ställer mig upp och skriker FAIL! för jag håller aldrig skit bakom ryggen.
men jag försvarar aldrig något bara för att man är anhängare av ett visst märke/äger ett visst märke. försvarar bara det som verkligen är bra.
Men det var nyttigt att se deras konvent där de visade detta fenomenet.
det skulle vara betydligt mycket sämre på iphone 3gs än det är på iphone4. så kunde man leva med en 3gs så verkade det som en iphone4 var bättre på allt an sin föregångare.
för mig personligen så räcker det att det blir bättre med en "bumper" för det har jag på min nuvarande 3gs oxå. eller nästan, ett slimmat och limmat gummihölje över baksidan och runt kanterna, ingen stor lös dykardräkt som oxå finns. och det är kanon för då ligger den still på instrumentpanelen =) tappar man den så har detta skyddet tagit smällen i flera av fallen oxå. så jag gillar det.
men om det är mycket strul med täckningen på 4an så är jag den första som ställer mig upp och skriker FAIL! för jag håller aldrig skit bakom ryggen.
iphone är säkert en ball lur men de går ju inte ha en sån lur på jobbet/när man meckar.då vill man ju ha en som inte e så dyr å ömtålig. annars måste man ju skifta mellan 2 lurar. min åsikt allafall.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
-
Sitter och fundera på att köpa en Iphone 4. Saken är som så att jag hade en 3gs och låg ute i regnet och drömde. Så nu ha ajg fått pengar till att köpa en ny från försäkringen. ska man köra ett säkert kort och ta en 3gs igen eller ta en 4? verka som den ha lite barnsjukdommar än. ska man vänta med att skaffa en 4? eller vad säger ni ?
/// J.Larsen
/// J.Larsen
Har haft en Satio i 1år ungefär och det är det sämsta skit jag någånsin köpt. ångrar att det inte blev en iphone.
SE har verkligen gått utför, har alltid haft Sony men dom har blivit sämre och sämre med tiden.
enligt en polare som jobbar på elgiganten så kommer 8 av 10 SE telefoner tillbaka för att dom inte funkar och ja tror fan det stämmer.
vad ger man för en iphone 4 här i sverige olåst?
SE har verkligen gått utför, har alltid haft Sony men dom har blivit sämre och sämre med tiden.
enligt en polare som jobbar på elgiganten så kommer 8 av 10 SE telefoner tillbaka för att dom inte funkar och ja tror fan det stämmer.
Beräknad levtid från apple var först 18 aug, vilket jag tyckte var i längsta laget, men fick ett mail igår att den var levererad till BX för att sedan skickas till Sverige. Så om BX gör ett bra jobb så bör jag ha den i början på nästa vecka.Brox wrote:Mr EmCom wrote:Min 4a blev skickat från fabriken i honkong inatt.
Får den förhoppningsvis inom en vecka.
Appel UK säljer dom olåsta, men skickar bara till addreser i UK.
Så man får använda ett fraktföretag som man skickar den till och sedan skickar den hem till dig.
Apple drog 5700kr för en 16fgig från mitt konto i Lördags.
Sen kostar fraktföretaget några hundralappar också.
Men som sagt, olåst och lika dyr(billigare?) som i Sverige, men jag slipper så och köa som nån nörd utanför en butik i regnet
Hittade en film som är från en iPhone 4 som nån fjortis filmat. Ser jävligt bra ut.
http://www.youtube.com/watch?v=rCSKpngi ... re=related
Jag hoppas att du är redo att vänta ! Jag var med en utav de "första" rundorna, började med levtid beräknad till 3juli, efter en dag förflyttades min till 15juli på apple UK, visst de var väl inte så farligt tänkte jag, tills skitkassa dhl som hade hand om expressleveransen skyllde på att de inte hann med alla paket och till slut efter massa tjat fick jag hem min den 27 juli!!! express javisst!
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
Försäkring
Det talades om försäkring på sida 1, vad är det för försäkringar ni har? Speciel för just mobiler eller är det tillägg till hemförsäkring, s.k drulle?
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
Inget snack om saken. Apple kommer knappast att göra en hårdvaru uppdatering så slå till på en 4, allt annat vore dumt.Jonte535iM wrote:Sitter och fundera på att köpa en Iphone 4. Saken är som så att jag hade en 3gs och låg ute i regnet och drömde. Så nu ha ajg fått pengar till att köpa en ny från försäkringen. ska man köra ett säkert kort och ta en 3gs igen eller ta en 4? verka som den ha lite barnsjukdommar än. ska man vänta med att skaffa en 4? eller vad säger ni ?
/// J.Larsen
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
Jobbar själv som serviceman på elgiganten västerås och ja hatar SE! visst säljer vi mest såna så procentuellt så är det svårt att räkna..motec wrote:Har haft en Satio i 1år ungefär och det är det sämsta skit jag någånsin köpt. ångrar att det inte blev en iphone.
Men Iphone4 har fortfarande problem med sina antenner och dem som köper nu i första vändan kommer förmodligen få bekymmer! =(
Lost but NOT forgotten!!
Bmw 325 Turbo 1988
Bmw 325 Turbo 1988
jag fick ett nyhetsbrev att den såldes i sverige nu.
8169:- för 16gb på billigste stället obunden
9799:- för 32gb på billigste stället obunden.
källa är prisjakt.
hurvida de finns i lager eller inte eller om det finns några hakar vet jag inte för jag var lat nog att bara läsa rubriken och orkade inte klicka mig vidare till all info.
men priset ser iaf rimligt ut med tanke på att 3gs 16gb kostar 6700:-. även det enligt prisjakt.
källa är prisjakt.
hurvida de finns i lager eller inte eller om det finns några hakar vet jag inte för jag var lat nog att bara läsa rubriken och orkade inte klicka mig vidare till all info.
men priset ser iaf rimligt ut med tanke på att 3gs 16gb kostar 6700:-. även det enligt prisjakt.
Går väl att köpa på tre etc med kontantkort för runt 6000kr.Grefven wrote:jag fick ett nyhetsbrev att den såldes i sverige nu.
källa är prisjakt.
http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefoner ... e-4-16-GB/
/Matte
http://www.e24.se/lifestyle/prylar/ipho ... 208093.e24
http://www.e24.se/business/it-och-telek ... =slideshow

http://www.e24.se/business/it-och-telek ... =slideshow

Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005