Page 4 of 14
Posted: 27 Sep 2010, 13:50
by BADASS_M
fick hem ett kamdrev idag
i helgen tänkte jag plocka ur lite turboprylar också
Posted: 27 Sep 2010, 19:49
by E30S50
Hi very nice supra have you more pics from your engine?
Posted: 28 Sep 2010, 04:52
by BADASS_M
i can see what i can get
Posted: 01 Oct 2010, 12:00
by BADASS_M
vad är detta då? fattas lite
Posted: 12 Oct 2010, 17:13
by BADASS_M
lite saker har hänt iaf
. en an6 retur har kommit till tanken.
kapat ur lite bakom lyset för 5tums rör till turbon. plockat bort frambromsarna för modell mindre.
vad måste göras för att den ska vara godkänd för 8.5sek på 402m?
Posted: 12 Oct 2010, 17:53
by Andy_b
fullbur
Posted: 12 Oct 2010, 18:00
by BADASS_M
hjälpte inte mycket
en vanlig fullbur är väl bara godkänd till 9.99
Posted: 12 Oct 2010, 18:46
by Bmwandreas
nej riktig bur = 7.50 tom 2012.
Posted: 12 Oct 2010, 19:27
by vectramicke
Behövs nog lite rör i golvet å då, kolla sfi25.5 tror jag de va, 7.50sec med standard durk.
Och fönsternät, stöd för stol, sprängskydd m.m som krävs. Men de e inga stora saker att ordna eg.
Posted: 20 Oct 2010, 19:21
by BADASS_M
Posted: 20 Oct 2010, 19:27
by micke999
coolt
Posted: 21 Oct 2010, 16:29
by [zJo^]
Grymt jensa!
Posted: 21 Oct 2010, 16:57
by BADASS_M
Posted: 22 Oct 2010, 08:36
by Bmwandreas
912 whp vid 2.7 bar. Helt standard motor!! Sjukt
Posted: 22 Oct 2010, 08:47
by ///Peter
Bmwandreas wrote:912 whp vid 2.7 bar. Helt standard motor!! Sjukt
Ja det är heelt galet, ibland lyckas dom rätt bra med motorkonstruktion dom där Japanerna
Bottnade turbon där?
Posted: 22 Oct 2010, 09:15
by moonzhine
Bmwandreas wrote:912 whp vid 2.7 bar. Helt standard motor!! Sjukt
ja de är fan sjukt med org topp och kammar mm
Frågan är ju hur länge de håller..
Posted: 22 Oct 2010, 09:27
by Bmwandreas
///Peter wrote:Bmwandreas wrote:912 whp vid 2.7 bar. Helt standard motor!! Sjukt
Ja det är heelt galet, ibland lyckas dom rätt bra med motorkonstruktion dom där Japanerna
Bottnade turbon där?
Nej helt lugnt med mottryck och allt.