Page 4 of 15
Posted: 08 Jul 2010, 17:47
by markus
Jag har haft samma problem när dom blir lite slitna så pallar dom inte hålla emot om man kör med bra grepp. Resultatet är förstörda lameller så det är bara renovera och öka anspänningen. Men öka mer än 40% det lär du behöva.
Posted: 11 Jul 2010, 20:20
by christian_h
den va nog dålig för nu är den verkligen skrot hehe
Men funderar på 75 % nu nån som har prövat det??
Posted: 11 Jul 2010, 20:25
by markus
christian_h wrote:den va nog dålig för nu är den verkligen skrot hehe
Men funderar på 75 % nu nån som har prövat det??
Det kör dom i alla Bmw Motorsport diffar om jag inte minns fel. Det kan tugga lite i kurvorna så kanske inte så skönt om man åker mycket med bilen till vardags. Annars är det nog perfekt. Det kommer jag köra med nästa år.
Posted: 12 Jul 2010, 19:43
by christian_h
Posted: 12 Jul 2010, 21:28
by dahmeer
Jag trodde woxtune var avvecklat sedan lääääänge?
Posted: 12 Jul 2010, 22:05
by STRANGLED
Lite härjad den där m5an
Posted: 13 Jul 2010, 08:53
by christian_h
det är på väg igång igen woxtune:)
ja den vart lite sleten efter den tittat lite nära på en 740
Posted: 13 Jul 2010, 16:20
by JMK Racing
Goooooooooooooooooooood Damn it va kul vi hade i helgen på Rudskogen
Grymt mycket fina bilar med gött med pulver under huven,,
M5 vinkeljärn
detta ska vi greja till .........
Posted: 13 Jul 2010, 19:53
by christian_h
m5 v8 vinkeljärnet å 6 växlad låda och ett vipec v88 är väldigt nära nu
Posted: 14 Jul 2010, 19:44
by christian_h
ny diff inhandlad
Posted: 19 Jul 2010, 17:32
by christian_h
Imorron blir det till å byta bort s50 mot en s62 m5 v8 motor:)
Posted: 19 Jul 2010, 20:41
by Falck
helt rätt ! tok fränt med s62
Posted: 19 Jul 2010, 22:26
by ylindgren
Mange Svensker som likte denne ( se siste sider)
Helt rått hvordan register det blir med V8 og kompressor.
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=102993
Posted: 19 Jul 2010, 22:59
by JMK Racing
Imorgon är det vinkeljärn på meny´n
Fan vilket gött däck konto du lär öppna nu i höst
m5v8 är helt sjukt fina motorer o med en kompressor så har man byggt sig världens dyraste rökmaskin
Posted: 19 Jul 2010, 23:10
by JMK Racing
Grabbarna brände "bara" upp 68st bak däck på 2 helger
Varv stoppen på 5an o 6ans växel runt hela Mantorn så kom dom 2 varv på 2st nya bakdäck
Det är riktigt kul att se dom köra för den e30 bemästrar dom fint..
Posted: 19 Jul 2010, 23:19
by nicke.t
de gäller å ha bra däck sponsor.
grymt.
Posted: 19 Jul 2010, 23:21
by ylindgren
Grymt med flere S62 i E30. Neste år blir vel Limmet ferdig med sin også.
Så skal jeg være klar med E46 M3 med V10, dog uten kompressor det første året. Tror det blir en grei røyk maskin det også.
Opp med bilder når maskinen skal i.
Hvordan gir kasse, svinghjul og clutch skal du bruke da?