Posted: 22 Nov 2009, 16:37
varför är kablarna övermålade nere vid reläna ?
haha
mvh

mvh
Dom kanske går till nån lustgasstyrning eller annat spännande?Bmw*Alex wrote:varför är kablarna övermålade nere vid reläna ?haha
mvh
De är inte övermålade. Det är tejp som jag sen skrev på vad allt gick till så jag kunde hålla lite koll.Bmw*Alex wrote:varför är kablarna övermålade nere vid reläna ?haha
mvh
okAleex wrote:De är inte övermålade. Det är tejp som jag sen skrev på vad allt gick till så jag kunde hålla lite koll.Bmw*Alex wrote:varför är kablarna övermålade nere vid reläna ?haha
mvh
Sitter väl 4G64 i Outlander? De är verkligen eftertraktade...Pimplaren wrote:Är 4G63 motorn eftertraktad?
Ska byta en sån motor på lördag i en Mitsu Outlander från 2003! dock lagerbank men resten kanske är något att hålla på med?
Hur vet man om det är 6bult osv? svänghjulsinfätsning?
ja det är svänhjulsbultarna man menar med 6 och 7-bultPimplaren wrote:Är 4G63 motorn eftertraktad?
Ska byta en sån motor på lördag i en Mitsu Outlander från 2003! dock lagerbank men resten kanske är något att hålla på med?
Hur vet man om det är 6bult osv? svänghjulsinfätsning?
Som sagt, kan vara en 4g64 i den och den veven har längre slag och är eftertraktad i 7bults motorer. Har dock ingen koll på icke turbo varianten men det är iaf värt att kolla upp!Pimplaren wrote:Finfint![]()
Ska kika om jag får den maskinen när jag bytt! uppdates Alex??:)
Nja jag vet inte. Jag har fått för mig att jag ska åka mycket effekt med lite cylinder volymPimplaren wrote:Finfint![]()
Ska kika om jag får den maskinen när jag bytt! uppdates Alex??:)
Ta inte omvägen om du kan få hjälp av lite volym... Det kommer du att svära över sen. Ingen blir mindre imponerad av att du åker 8:or om du har 2,3l istAleex wrote:Nja jag vet inte. Jag har fått för mig att jag ska åka mycket effekt med lite cylinder volymPimplaren wrote:Finfint![]()
Ska kika om jag får den maskinen när jag bytt! uppdates Alex??:)