Bmw 325im med M50B25 puffra - Finns inte mer :'(
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Tack för alla kommentarer Blir roligare att bygga när man får lite uppmuntran
M_power86: jo ja är kvar där, meckar nästan varje dag, eller ättare sagt natt nu fabriken slår ju av ventilationen vid 23.00 så ja slipper en massa oljud då =) Bara att slå en pling på 0709968501 om du vill komma förbi o kolla.
Krillian: japp de är Ärtans gamla fälgar
Imorrn ska skärnkanterna rullas
M_power86: jo ja är kvar där, meckar nästan varje dag, eller ättare sagt natt nu fabriken slår ju av ventilationen vid 23.00 så ja slipper en massa oljud då =) Bara att slå en pling på 0709968501 om du vill komma förbi o kolla.
e30 wrote:Tack för alla kommentarer Blir roligare att bygga när man får lite uppmuntran
Låter ju finnemang det där ..då hör jag av mig på fredag och kollar om du är där ..
-
e30 wrote:fulingbusen wrote:Snyggt!
Vad använde du för delar för att bygga om till 5-bult? borrade du om bromsskivor elelr bytte?
Ja köpte hela BmwAndreas chassie från m3an.
Kan tillägga att alla bussningar e powerflex
M_power86: de blir finemang =) Vem e du föresten? Dåligt minne Ser ju bara avatarnamnet
Max här ..vi har mest träffats när båda varit på lyset .sist frågade du mig om robin vilja sälja sin m3 inredning till dig. har för mig att det var utanför dannes bar!
M_power86 wrote:e30 wrote:fulingbusen wrote:Snyggt!
Vad använde du för delar för att bygga om till 5-bult? borrade du om bromsskivor elelr bytte?
Ja köpte hela BmwAndreas chassie från m3an.
Kan tillägga att alla bussningar e powerflex
M_power86: de blir finemang =) Vem e du föresten? Dåligt minne Ser ju bara avatarnamnet
Max här ..vi har mest träffats när båda varit på lyset .sist frågade du mig om robin vilja sälja sin m3 inredning till dig. har för mig att det var utanför dannes bar!
Haha då är de inte konstigt ja tyckte ja hade dåligt minne hehe.. Men ja minns de iaf btw fått svar på om han vill sälja den?
Krillian wrote:e30 wrote:
damm. hatar å ha rätt, hur går det med framvagnen vill ju gärna se bilen me fälgar fram me så man kan få drömma lite
Hehe framvagnen har ja inte börjat med än, ska göra klart bakvagnen först, ska rulla skärmkanter ikväll, sen när ja har råd med justeringskittet för att räta ut hjulvinklarna så ska bakvagnen ner igen och svetsas förstärkningar här och där.. + justeringskittet.
Men de kommer