Filmer: Vi kör en Close call del här då.

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

M3Crille

Post by M3Crille »

Verkligen inte! :)
070-201 85 62
ploNe30

Post by ploNe30 »

Grymt hur som! :roll:
325IM ala M3 - Turbo
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
ramberg

Post by ramberg »

Snurrbo wrote:Tror du herren som körde bilen fick byta kallingar efter det. :lol:

Ja en hjärtattack var nog inte långt ifrån heller skulle jag tro!

salle wrote:Respekt till föraren. Inte många som hade reagerat så snyggt som han faktiskt gjorde.

Jäkla flyt med, men han kunde nog tacka sig själv för vad han satt i för bil med.

s2_i_e30 wrote:respekt eller idioti att ligga 250 och köra om bilar på 2 filig väg när man ser en lastbil med bilar bakom?

Saker man lär sig med tiden, men att sprida det där videoklippet kan vara till nytta för andras del.
Har själv börjat sakta ner bra mycket till lägre hastigheter så man hinner stå på bromsen OM nån skulle få för sig att väja ut sådär.
Har iof aldrig riktigt legat i full sula vid omkörningar, endast vid omkörning av en bil..

Nisse Järnet wrote:Det där är en 3000GT körd av en Zatzyan om jag inte minns fel :)

Det stämmer nog rätt bra det :)

markus wrote:Jävla idiot ! Hade han fått samma respekt om han smällt i röven på 850:in ? :?

Vare sig han klarade sig som i detta fall eller smällt in så har han ingen respekt från min sida.
Men bra exempel på varför man bör bromsa ner till lägre hastigheter vid omkörning och använda mer sunt förnuft..
Massa bilar bakom en långtradare.. sääääkert ingen som vill om! och om man kommer med den hastigheten därefter så..
Men vi kan ju tacka han för detta bra exempel på varför som sagt! :)

M3Crille wrote:Den tanken slog mig oxå när man såg dom bilarna närma sig.. :shock: Men visst, han ska ju ha heder för undanmanövern i all kalabalik!!! Kunde blivit en rätt elak smäll av d där...

Ja och utöver hade han ju turen att det fanns plats nog på väggrenen där också, hade nog inte blivit en fin smäll det där. :/

s2_i_e30 wrote:ja kör som ett cp själv de vet ja.. men kör man i 250 och ser en last-bil med 2-3 bilar bakom och de lär ju knapast va någon hemlighet att folk kör om lastbilar ganska offta eller?

Som sagt, man bör köra med huvudet & förståndet man har.
Att gasa kan man sätta vilken apa som helst på att göra, men att bromsa och svänga är en annan sak... :)
Mirre

Post by Mirre »

Här är min favorit.

Den coola polismannen!
http://www.youtube.com/watch?v=hgyZHYRGpTY
Hansa

Post by Hansa »

Mirre wrote:Här är min favorit.

Den coola polismannen!
http://www.youtube.com/watch?v=hgyZHYRGpTY

Nära skjuter ingen gris :D ... haha fifan...
Last edited by Hansa on 22 Feb 2009, 19:29, edited 1 time in total.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Strandholm

Post by Strandholm »

ingen som har ifrån birka cup när polisen ställer sig och visar "stopp" teckenvid mållinjen i tron om att dom skall stanna? :lol:
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Christian.N

Post by Christian.N »

Amplify wrote:ingen som har ifrån birka cup när polisen ställer sig och visar "stopp" teckenvid mållinjen i tron om att dom skall stanna? :lol:

Haha VA!? Det vill jag se :D
Enköping, 073-3104393
Post Reply