Nu ska jag bli nykterist.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

banzai

Post by banzai »

Gävle cruising vankas!
Nu jäklar ska vi åka gammel Opel Rekord å supa :D
Börjar bra när Rekorden vägrar starta, vi är 3st supasugna och 1st chaffis å en andre kapten som undrar hur fan de ska gå?

Äh för i helvete, vi tar min sunkiga 518! Som gillade att koka för ingenting.. Hursomhelst så hittar vi några gamla vinterdäck som passar,
dom åker i skuffen för nu jäklar ska vi börna sönder Gävle!

Hoppar in i bilen å resan börjar! (Ska tillägga att jag inte dricker så ofta, kör mest) Kommer på att vi inte har något groggvirke!
Men vi är ju män så vi skiter i det! Halar fram min Rachmaninoff och börjar klunka lite, en av mina polare har några öl å den andre har lite hemkört..

Vi byter friskt han å jag å efter ca 4mils resa (har 10mil till Gävle) så börjar jag bli redigt packad..
Ringer å smsar folk härs å tvärs (instämmer att alkolås på mobiler borde införas!)
Rullar vidare å stannar på en rastplats efter e4an.
Träffar några trevliga prickar från Sundsvall om jag inte minns fel.. Nu börjar jag bli jobbigt full ;D

Tvingar chaffisen att visa sundsvallsborna i cheva vanen att min 518 inte skämms för sig så han får börna! (jag fick inte för dom)
Sedan fortsätter vår färd ännu en gång! Vi körde om några tjejer i en 142, å svinig som vi är så skickade vi regnr till vv. Sedan ägarens namn till 118118..
Självklart ringer vi upp dom å gormar å skriker att vi körde om dom osv, verkligen macho :)

Stannar i Gävle vid en Sibylla kiosk för att byta till rykardäcken. Jag springer iväg å ska pissa, kl är ca 21 om jag inte minns fel, efter detta så är det svart tills jag vaknar i baksätet hemma i Alfta kl 02-03..

Kändes stabilt att man vaknar av att de nyktra säger något om att bilen gick sönder å att "Alle ligger på sjukan"

Själv var jag långt ifrån nykter och slockande ganska fort när man kom hem.. Syrran hade sin konfirmations avslutning dagen efter, kan säga att jag missade den ;)

Pratade lite med folket som var med om va fan som hände!
Efter pisspausen så hade jag sprungit runt å "tacklat buskar" i typ 5-10min, sedan sprungit in på sibylla å skrikit åt en klasskompis storebrorsa, köpt en snowslush (jag hatar dom i vanliga fall) Åså hade 142an kommit i en korsning å stannat, då hade jag sprungit runt där å skrikit, macho igen ;)

Sen jävlar skulle vi börna! Åkte ett varv å de rykte väl ganska bra som jag fatta :) Fast jag å en av polarna var ur å lyfte lite haha. Han hade även lyckats slå i sitt knä i däcket på fullt hjulspinn :O

Jag hade även gormat på ut genom rutan såklart :) Sen så somnade jag i en rondell å hängde ut genom rutan å sov, då hade folk börjat påpeka att bilen rykte medans dom börnade. Jamen de ska den ju!
Fast inte ur huven..

Grejt, bilen kokar å jag har däckat ;) Fort som fan så kör dom undan på nån avtagsväg och stannar.. Det ryker galet ur huven å jag vaknar till,
ramlar ur bilen å landar på glasögonen som fick fina repor :)

Ställer mig upp och håller i bilen medans jag gör en ca 1x1m2 stor spya, raggarna som åkte förbi hade kul :)
Jag vill vila och lägger mig över bakluckan från sidan av bilen, med benen i backen fortfarande alltså. Byxorna åker ner till anklarna och jag somnar med en jättespya vid fötterna..

Sen lyckas jag på nått sätt lägga mig på backen ist, bredvid min vän spyan såklart!

Å eftersom bilen kokar så bestämmer sig de andra fyllskallarna sig för att trycket måste lättas! Så dom börjar pilla på kylarlocket.. Smart?
Trycket gör att locket skruvar upp sig själv och dom duschas i kokande vatten :o
Ambulans tillkallas, dom ser över brännskadorna på Alles arm, den andra klarade sig helt.
Men dom låter honom vara kvar men vill ta in mig på magpumpning, tills dom ser spyorna å då inser dom att det inte behövs ;)

Efter ett tag så börjar Alle klaga på smärtor i armen å då skjutsar vi honom till sjukan eftersom ambulansen åkt. På sjukhuset blir han kvar, och läkaren tycker ambulanspersonalen gjorde fel som inte tog in honom direkt..

De andra (jag låg i baksätet däckad) körde till en OK mack å snodde några vattenkannor med vatten till pärlan så den blev 100% körbar å vi tog oss hem igen!

Helt galen kväll, efter så fick min kropp kväljningar bara jag kände en för kraftig spritdoft under några veckors tid.
Nu är man dock återställd ;)

Älskar denna tråd!
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

ja va för någon vecka sedan på dop i torshälla (utanför e-tuna) på en lördag halv 12 på dagen. åkte tåg till stockholm och va på krogen. drog mig upp i tid och tog tåget te e-tuna så stämplade man in effter 2 öl på tåget hem i kyrkan som ett lik :)
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
Hansa

Post by Hansa »

man får bara avsmak från alkohol när man läser denna tråd =) haha
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hemsö danne

Post by Hemsö danne »

HAHAHA fyfaaan!! :shock: :D

Ska du komma på fest i östersund till helgen? :wink:
Daniel Lindén 0738107803
Trance_boy@hotmail.com
Crille74

Post by Crille74 »

BÄCKIS, har inte du nå roligt å berätta :lol:
Magnaten

Post by Magnaten »

Crille74 wrote:BÄCKIS, har inte du nå roligt å berätta :lol:

finns många historier om gode herr bäckström :)
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Crille74

Post by Crille74 »

Magnaten wrote:

Ja, jag vet en riktigt bra i allafall :lol:
PBRacing

Post by PBRacing »

hahaha så full var du iaf inte när jag åkte från garaget erik ;p hel lådan med vin slog nog fint :p

mvh andreas
Vision79

Post by Vision79 »

Magnaten wrote:

Han har fru o barn nu, så d e fritt fram o skvallra ;)
r.ivars

Post by r.ivars »

puh,

vaknade en morgon bakfull som helvetet spritt naken i ett lakan ( vart faaan är täcket?).. Ser tjejen på soffan en bit bort (1:a).. Hon är svinlack för att jag blivit för full och kunde dött och att jag varit asdryg på krogen. (jag skickades hem tidiagre för att jag var lite för festlig).

Det här möttes hon av när hon kom hem, mina jalingar låg på dörrmattan, nerspydda.. Badrummet såg ut som kriget, varenda shampoflaska låg i badkaret, mattan nerspydd.

Jag låg som en jävla orm och sov med en riktig party-pizza på täcket...

Dagen efter mådde jag helt ok, mått sämre om man säger så :) Sista jag ser av lägenheten innan vi lämnar stridsplatsen så ser jag min köksstol, nerspydd.. Mys morgon.
katastrof...

Ett halvår tidigare hade jag blivit dyng på powermeet.. Splittar med frugan och möter henne sen hemma..

Kommer in och gormar att jag ska spy.. Ropade på hjälp ifrån toan, HÅLL I MITT HÅR (1cm långt)! (trodde jag var nån jävla john travolga med årets frippa). Very well, hon håller i frillan och jag lägger en mackaron. wtf????

Sen dyker vi ner i sängen, men jag sätter mig upp som ett spett, hugger "after-sun-flaskan" och sprayar ner ryggen altså bara håller bak och tömmer den på ryggen, sen lägger mig (fortfarande som ett spett) och somnar dirr... wtf???

Även där lika härligt tomt i minnet..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Crille74

Post by Crille74 »

Vision79 wrote:
Magnaten wrote:

Nej du, de får Bäckis eller Magnaten göra i såfall :lol:
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

PBRacing wrote:hahaha så full var du iaf inte när jag åkte från garaget erik ;p hel lådan med vin slog nog fint :p

mvh andreas

skräll att han sloknar effter att ha tankat i sig ett par vinare sen är det godnat.. haha kommmer du ihåg när vi fick sova bak i caddyn i sommras när mannen med nykeln hadde dekat i lägenheten :( sen hem och meka och kräktes och meka och se påt igen.. haha
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
ZAK

Post by ZAK »

Hansa wrote:man får bara avsmak från alkohol när man läser denna tråd =) haha

Kan inte du berätta historian om Mantorp gatebil och hur du fick namnet Svampbob eller ska jag säga träskbob fyrkant? ^^
Glöm inte berätta om resan till systemet med! haha
Proud member of kööken Racing

zakademus@gmail.com
0760156239
Magnaten

Post by Magnaten »

Crille74 wrote:
Vision79 wrote:
Magnaten wrote:

Nej du, de får Bäckis eller Magnaten göra i såfall :lol:

jag överlåter detta till bäckström själv..känns inte så seriöst att dra fyllehistorier om en av ägarna till PPF på deras egna forum 8)
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

He he.

Finns en hel del på mitt samvete, men jag tror jag ger fan i att skriva något om det här. Berörda känner nog redan till de flesta av alla eländiga bravder :oops:
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
Thörn

Post by Thörn »

när man är så dyng att man inte kan hantera basic kroppsfunktioner som tarm/urin är inte det snudd på medvetslöshet då? :shock:

Spytt har man ju gjort men alltid med intakt tarmfunktion, däremot dagen efter kan det hända att man knaprat imodium.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
cerveza

Post by cerveza »

Thörn wrote:när man är så dyng att man inte kan hantera basic kroppsfunktioner som tarm/urin är inte det snudd på medvetslöshet då? :shock:

Spytt har man ju gjort men alltid med intakt tarmfunktion, däremot dagen efter kan det hända att man knaprat imodium.

... vet iaf att polaren vart jävlig dyngad å satt på skithus stolen å skulle lägga en kabel, när han helt plötsligt var tvungen att spy..

han reste sig upp och sprang bort till badkaret å lutade sig över det å kalvade som fan... samtidigt tappade han kontrollen över fisringen å sket å pissade ner hela golvet, halkade i skiten å somnade mitt i dyngan.. hanns föräldrar och flickvän vart jäkla impade när dom hittade han på detta makabra sätt på förmiddagen 8)
Post Reply