Mr Tjernell tyckte inte min nya combo va nå vidare med Wastepissing o Directfire
Nu ruppa den igång o lät bra mycket trevligare.
Tror vi firar med en tur till Koknullarns grav
imorrn lova Floffe o va me o logga några högfartsrepor
Psykofarmaka ska skakas fram så det blir nåt vettigt av det.
mvh
klart vi ska logga plastis! va de inte 747rwdhp vi skulle mossa ur PPF dynon innan du blev nöjd
Jo tjena,man får va gla om det blir hälften.
Imorrn ska ialf automatlådan testas och toppen efterdras.
Sen får vi se när det bär av mot sydligare breddgrader
tjernell wrote:Det lär väl bromsas 748whp då .. 1 mer än mig
Dra toppen lite extra på en gång så slipper det spruta vatten i taket ,,, mohhhahahhaaa
Tror Bläckis hota med faktura på målningen om de skulle upprepas
Tror inte criztus kommer komma så långt! killen ska skita i bromsning och börja med motorstopps drifitng.
kan säga som så att en E21 inte e skit sexig med en vilt rattande palt och toklåsta bakhjul efter riksvägen!Men ger bra 60-fotindex i kallsingarna på både mej och criztuz.
De e lugnt jag kör med vit grundfärg som köldmedel i år höhö...
Ang driftingen så har chefen inga kommentarer i denna stund,men helgölen kanske ryker lite tidigare än väntat.
Ja nu är ialf både motor o låda testade och fick godkänt.
micke999 wrote:90blås med låsta hjul lär ha varit intressant!!
Mjo de e ju inte det grymmaste greppet med 13 tummare o orginalbakvagn.
Men motorn byggde 0.6 ladd på nolltid,bromsade bara lite och gasade så det verkar nog kunna bli bra med raggarlåda.
Jag o släggan rullade in nästa projekt alldeles nyss
En ledtråd till Micke999 (Madmagnus)??
Jaha här står man o stampar o vill komma iväg och bromsa!
Men jag har obalans i kardanen och har svårt att hitta nån som
kan balansera den.
Tips mottages om ni har nån kontakt på det.
Annars kanske A&A har nån kontakt.
Skulle vart kanon att få den klar innan vintern,så man kan börja
fila på lite andra projekt.
Så här ser det ut för tillfället,ska väl städas upp lite framöver.
Vad har du gjort som fått sån obalans då? brukar ju inte kännas om man gör rätt? annars kan du bara testa att sätta fast en klistervikt med slangklamma på kardanstången ganska löst... och köra en sväng då drar den sig till stället där den behövs.
Nicke Blom wrote:Vad har du gjort som fått sån obalans då? brukar ju inte kännas om man gör rätt? annars kan du bara testa att sätta fast en klistervikt med slangklamma på kardanstången ganska löst... och köra en sväng då drar den sig till stället där den behövs.
Kardanen har fått en ny medbringare ditsvetsad ibak.
det börjar vibrera vid 70-80kmh ungf
Vet inte om det ens går att fixa,men värt ett försök.
Man har ju hört talas om sånna där lösningar med typ slangklämma ,men det är inget jag har lust att testa.
bmw_fredde wrote:Fy faan vad gött den lätt på filmen
Hehe,ja jag är så körkåt nu så att det lutar åt att smälla ihop en
annan kardan,misstänker att den gamla e krokig.
Det är lite som en nytändning med raggarlåda,trodde aldrig det
skulle växla så jävla våldsamt(läs skitballt)
Jaja de ger sig tids nog så länge de inte snöar så är jag glad.
Nu går vi i ide och vaknar lagomt till powermeet i Orsa tycker jag.
Adios
Edit: har tjuvstartat på en annan droska,kommer att se ut typ så här.