e30jocke wrote:tackar så mkt, ja den ska iväg på lack snart o dom nya hjulen e på väg hem. så blir nog mkt körning i sommar skulle jag tro.....mvh jocke
Detta ser bra ut Jocke.. Tyckte jag att jag känner igen garaget, om jag inte drömmer nu.
Lycka till med bygget..
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
e30jocke wrote:tackar så mkt, ja den ska iväg på lack snart o dom nya hjulen e på väg hem. så blir nog mkt körning i sommar skulle jag tro.....mvh jocke
Detta ser bra ut Jocke.. Tyckte jag att jag känner igen garaget, om jag inte drömmer nu.
Lycka till med bygget..
Det stämmer, du drömmer inte .
Har för mig att du köpte något av mig men kommer inte ihåg vad
Lycka till med bygget..
Det stämmer, du drömmer inte . Har för mig att du köpte något av mig men kommer inte ihåg vad
Mvh/ Anders
Jag köpte en Fuelcell, Men va det verkligen från dig? För mig att det var av killen som skulle bygga ihop en M3:a men la ner sitt projekt.
Han jobbade/jobbar som bilförsäljare i Hässleholm.
Men han hade redan ngt roligt att köra med när vi mötte upp honom. Höll på att tappa hakan när jag såg bilen, hehe
Va gör han nu för tiden??
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
tackar så mkt highburg hoppas med att de ska bli bra när den kommer hem..satt slippa lite på m.-tech grejjorna idag o ska åka iväg o få rutorna tonade i veckan med. tar lite bilder när bilen är hemkommen.mvh jocke