BRUZZE wrote:ALEEX- ok..jobbigt,, men vart håller du hus då? å du vet ingen man hyra bredbanslambda av här i sthlm så man kan justera soppan.
De e inte de jobbigaste, De jobbigaste är att jag inte har nån stans att hålla hus....Letar förtvivlat efter en garageplats i sthlm...Bodde ju i norrtälje förut...
Det enda jag kan göra är att typ ploka ihop maskinen....
BRUZZE wrote:ALEEX- ok..jobbigt,, men vart håller du hus då? å du vet ingen man hyra bredbanslambda av här i sthlm så man kan justera soppan.
De e inte de jobbigaste, De jobbigaste är att jag inte har nån stans att hålla hus....Letar förtvivlat efter en garageplats i sthlm...Bodde ju i norrtälje förut... Det enda jag kan göra är att typ ploka ihop maskinen....
men var håller du hus nu då när du ska fixa me bilen då? hallen eller?=)
men du bor inte i norrtälje längre eller? e du inte polare me kim? han har väl bilen nånstans(kanske inte finns plats där)?
De e inte de jobbigaste, De jobbigaste är att jag inte har nån stans att hålla hus....Letar förtvivlat efter en garageplats i sthlm...Bodde ju i norrtälje förut... Det enda jag kan göra är att typ ploka ihop maskinen....
men var håller du hus nu då när du ska fixa me bilen då? hallen eller?=) men du bor inte i norrtälje längre eller? e du inte polare me kim? han har väl bilen nånstans(kanske inte finns plats där)?
Jag bor ju ifarsta, Så motorn kan jag plocka ihop hos min svärfars rasars garage i västerhaninge... Men de e för liten för bilen....
Jo jag e kompis med kim, de fanns inte plats så...bilen står på gatan.....
lite uppdatering.
hämtade fälgarna från lack igår och skulle lämna in dom för att få på dom nya däcken men ingen som va där vill göra det när dom va nylackade mm så ja fick vänta tills idag då en annan kom å gjorde det=)
har även kapat å skärmarna bak så däcken ska rulla fritt