E30 327 evo turbo STULEN

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

andré

Post by andré »

Bäckis wrote:
andré wrote:Snyggaste motorrummet av de bilar ja sett på detta forum iaf.. grattis ;)

Vart inhandlades kopplingarna?.. de e la svetadyra förresten =).. men de går åt.. å fint blir de :D

Tack. Köpte dom inte inom den svenskagränsen kan jag säga. man måste ta ett fette lån för att ha råd med dom här.

Det är faktist något av en myt. Skiljer inte så hemskt mkt alls om man handlar på rätt ställe i Sverige.[/quote]

Det stämmer kanske. Men jag gämförde med GA-Lindberg och en rak AN8 gav jag 60kr för. Och hos dom kostade den 170kr. Då är det dyrt i sverige. Sen beror det väl på hur dom är utformade.
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

He he, såg GA:s priser, och dom är inte kloka. Var riktigt saftiga priser på allt.
johankihl
Admin

Post by johankihl »

Jag har handlat en del på NBM hydraulik och har inte haft tur med deras priser tydligen. Allt har hittills varit ungefär dubbelt så dyrt som allt jag köpt från USA av samma märke...
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Priserna ligger ute på hemsidan. Jämför med Summit. Köper du för 50% under Summits priser i USA så kan du ju tipsa om var så ska jag fylla hyllorna :)
andré

Post by andré »

johankihl wrote:Jag har handlat en del på NBM hydraulik och har inte haft tur med deras priser tydligen. Allt har hittills varit ungefär dubbelt så dyrt som allt jag köpt från USA av samma märke...

Vilket märke har dom?
Misano

Post by Misano »

Helrätt bygge, mycket snyggt..
andré

Post by andré »

Misano wrote:Helrätt bygge, mycket snyggt..

Man tackar. Håller på med elen nu. Hoppas man får rätt på det. Är en hel del klippt på det gammla. :oops: Gick kanske lite väl hårt loss på de.
wuffee

Post by wuffee »

De där med elen känner jag igen.. jag rev ur allt ihop utan att märka upp ett skit.. får man ju sota för nu! Men, efter lite funderande blev de tillslut ett väldigt spartanskt el system.. hel och halvljus, bromsljus och varvräknare.. vad mer behöver man? ;)
andré

Post by andré »

Ja fick hjälp av polaren Månsson. Så nu funkar lampor m.m så det är bara autronicet kvar. Trodde det skulle vara värre med elen i bilen för man tog ju bort hur mycket som helst. Så man har lätttat den en del nu :D
HenrikF

Post by HenrikF »

som sagts tidigare i tråden. Fett bygge. Ska bli kul att se på strippen i sommar!
/Henrik
andré

Post by andré »

Image

Image

Image

Image
Last edited by andré on 10 Apr 2006, 07:25, edited 1 time in total.
HenrikF

Post by HenrikF »

OT.
Men är inte denna soffan förvillande lik den Max Hardcore brukar ha i sina filmer :oops: :wink:

Image
/Henrik
andré

Post by andré »

Jag hoppas det. Tog skit lång tid att hitta den. Men nu är den min :D
Dirk Diggler

Post by Dirk Diggler »

Måste grattulera!

Du har gjort mycket smakfulla förändringar på min gamla vinterbil!

Lycka till!
andré

Post by andré »

Ja din gammla vinterbil är där inte mycket kvar av. blir bara karossen resten är bytat. :)
Mirre

Post by Mirre »

Vad händer i garaget?
Blir du färdig till den 3:e Maj?
andré

Post by andré »

Nej det hinner jag inte. Är klar med all el nu om det är kopplat rätt i Autronicet. Har tatt en jävla tid. Man vill inte göra fel så det har blivit mer en ett mail till PPF. Ska lacka bilen nu till helgen sen så börjar det hända saker. Men jag tror det tar 1,5 2 månader till. :(
Börjar ju bli riktigtg trevligt väder nu.
Post Reply