andré wrote:Snyggaste motorrummet av de bilar ja sett på detta forum iaf.. grattis
Vart inhandlades kopplingarna?.. de e la svetadyra förresten =).. men de går åt.. å fint blir de
Tack. Köpte dom inte inom den svenskagränsen kan jag säga. man måste ta ett fette lån för att ha råd med dom här.
Det är faktist något av en myt. Skiljer inte så hemskt mkt alls om man handlar på rätt ställe i Sverige.[/quote]
Det stämmer kanske. Men jag gämförde med GA-Lindberg och en rak AN8 gav jag 60kr för. Och hos dom kostade den 170kr. Då är det dyrt i sverige. Sen beror det väl på hur dom är utformade.
Jag har handlat en del på NBM hydraulik och har inte haft tur med deras priser tydligen. Allt har hittills varit ungefär dubbelt så dyrt som allt jag köpt från USA av samma märke...
johankihl wrote:Jag har handlat en del på NBM hydraulik och har inte haft tur med deras priser tydligen. Allt har hittills varit ungefär dubbelt så dyrt som allt jag köpt från USA av samma märke...
De där med elen känner jag igen.. jag rev ur allt ihop utan att märka upp ett skit.. får man ju sota för nu! Men, efter lite funderande blev de tillslut ett väldigt spartanskt el system.. hel och halvljus, bromsljus och varvräknare.. vad mer behöver man?
Ja fick hjälp av polaren Månsson. Så nu funkar lampor m.m så det är bara autronicet kvar. Trodde det skulle vara värre med elen i bilen för man tog ju bort hur mycket som helst. Så man har lätttat den en del nu
Nej det hinner jag inte. Är klar med all el nu om det är kopplat rätt i Autronicet. Har tatt en jävla tid. Man vill inte göra fel så det har blivit mer en ett mail till PPF. Ska lacka bilen nu till helgen sen så börjar det hända saker. Men jag tror det tar 1,5 2 månader till.
Börjar ju bli riktigtg trevligt väder nu.