banzai wrote:Oj vilken snygg e28 du ska ha till vinterbil. Hör till skaran som inte gillar det men vad kan man göra? Men om du tvättar den ofta som du säger att du ska så är det nog inga problem alls! Diggar verkligen e23an med, verkligen badass! mvh Morgan -e28 kåt-
Kommer ta hand om den väl... lovar... tvättade min 528 dåligt och körde på vintern... rosten kommer fort då! E23 är udda om inte annat haha... e28an är snyggare men vanligare...
jonas? varför har man glykol på skiten? kyler eller?
hehe...nä d händer när man skjuter en packning , såå...d torkar in fint sen...därför ja funderade på blästra o coata om innan ja skickade, men d e bara kosmetiskt!
tyckte det verkade cp haha... men det spelar ingen större roll... funderar på om man kan spreja med nån sprayburk på så det blir riktigt svart igen... men ajg vet inte om du tycker det är nån bra ide? haha... händer inget med coatingen va? typ hammarlack haha
Tjottirotti wrote:tyckte det verkade cp haha... men det spelar ingen större roll... funderar på om man kan spreja med nån sprayburk på så det blir riktigt svart igen... men ajg vet inte om du tycker det är nån bra ide? haha... händer inget med coatingen va? typ hammarlack haha
Äh låt d va som d e ..synns inte iaf , alla "lackfärg" kommer flagna direkt!
Hollizini wrote:Du ser, du hittade ju ett grenrör tillsist.
jo du ser... gött med turbon nedåt också...
Nja, det är vi nog fan inte ense om.
Ser fantastiskt bra ut!
vad ser fantastiskt bra ut? är det att turbon är uppe eller nere? eller menar du bilen? haha... Har letat låda men det är helt omöjligt att hitta nån... alla m5lådor har typ dåliga synkringar och 535lådorna existerar typ inte längre... men funderar på 528 låda... finns visst vissa som är samma som 535... men gäller att hitta en sån också...
Hollizini wrote:Du ser, du hittade ju ett grenrör tillsist.
jo du ser... gött med turbon nedåt också...
Nja, det är vi nog fan inte ense om.
Ser fantastiskt bra ut!
vad ser fantastiskt bra ut? är det att turbon är uppe eller nere? eller menar du bilen? haha... Har letat låda men det är helt omöjligt att hitta nån... alla m5lådor har typ dåliga synkringar och 535lådorna existerar typ inte längre... men funderar på 528 låda... finns visst vissa som är samma som 535... men gäller att hitta en sån också...
Både att turbon sitter uppe och ditt jobb med bilen. Men jag syftade på bilen.
Okay, letar själv M5 låda. Ja, för en 528i 260 låda är fan inte alls lika bra som 535ornas 260, om man inte hittar nån 528 med denna låda vill säga.
Både att turbon sitter uppe och ditt jobb med bilen. Men jag syftade på bilen. Okay, letar själv M5 låda. Ja, för en 528i 260 låda är fan inte alls lika bra som 535ornas 260, om man inte hittar nån 528 med denna låda vill säga.
Men... Jag har hittat ett par M5lådor... men en av dom hade gått 33t mil och hade mosad hardyskiva samt trasigt spakställ, det känns nästan som gjort för ras. sen vet jag en som har en som gått runt 24t. men han ville ha 4k och jag har inte bestämt mig än om jag ska köpa den haha... vi får se. Den lär iofs hålla bättre än 528lådan haha...
Då har vi inhandlat en M5 låda till min härliga bil... äntligen. Fått krupp på detta lådletandet... Det sura är med så tyst och fin bil är att vikten blir hög och detta med 2:92 utväxling är = låddräparen nr ett haha...
Nu har man monterat vintersulor på m535an och städat garaget lite... fint! dock så har stötdämparna fram frusit på m535an... ork... sen är det sjuka vibrationer i vissa hastigheter... nån som vet? kommer även när man bromsar... och det blev inte bättre av att jag satte på 18"arna...
orginal trx med bra däck... till salu om nån vill ha...
tog mig inte upp på lyften:P
blev bra dock...
745an fick inredningen tillbaks...
här ligger några av delarna som ska i bilen sen...
Pimplaren wrote:Satans var snygg m535an var. åker du med 18"arna på vintern? toker.
Tycker nog e28an är ballare än e23an
hade inga vinterdäck till den så jag köpte vinterdäck till 18tummarna =) och du! m535an är inte ballare än 745an! den är däremot rätt mkt lättare märker man... men nej... vanligare är nog ordet du letar efter haha...