Polaren åkte med nån väghållningssats i sin 325 Tic och den blev verkligen låg och hård. ! Om du vill kan ja ta ett snack med honom imorrn och fråga vad det va för shitt han köpte. Var inte blodigt pris på det iaf.
ja. det är brottom nu. har några på G annars men de är dyyyra.
FugitivE wrote:Så nu har jag fått på mitt 80/75 har inte ens rullat än meter, så det kommer ju sätta sig mer sen när man har åkt lite men fan va bra det blev ska fixa bilderna nu bara sen så får ni allt se
min bil är säkert 8 cm lägre än det... undr va fan det är flr grejor på min.. för den är okapad. måste vara för mjuka fjädrar som sätter sig för mycket...
min touring med 16*9" har fälgen innanför skärmkanten. alltså så hela däcket och lite av fälgen är dolt.. så låg är den.
kanske inte konstigt att jag har problem med frigången =)
bullen! wrote:min bil är säkert 8 cm lägre än det... undr va fan det är flr grejor på min.. för den är okapad. måste vara för mjuka fjädrar som sätter sig för mycket...
min touring med 16*9" har fälgen innanför skärmkanten. alltså så hela däcket och lite av fälgen är dolt.. så låg är den.
kanske inte konstigt att jag har problem med frigången =)
skrapade i styrväxeln på min touring en gång i tiden
ja, din bil ser ju inte ut att rolla så farligt på denna bilden. så det kitet kanske är tillräckligt bra för de 2900:- de kostar och till mitt bruk. att göra av med bakdäck. tråkigt att behöva hålla sig i dörrsidan samtidigt som man sladddar =)
jag inväntar prisuppgift från en kompis som kan ta hem coilovers från kw, h&r och fk königsport medflera genom sitt företag som annars inriktar sig på japs. kan han ordna fina grejor till rätt pengar så blir det sådana. annars kan jag lika gärna åka med samma som dig tills man ångrar sig. är ju inte så stora pengar.
Grannen hemma monterade det på sin bil och den blev ganska hård.
+att han kan justera höjden helt individuellt.
Det du behöver är en uppsättning fjäderben som du bygger om och sätterdit coiloversatsen på. Enligt honom inte ett så värst stort jobb.
Sedan kan du beställa med mjuk eller hård fjäder. Han tog mjuk, men bilen blev ändå hård.
Ett litet tips från mig.
Jag skulle också göra det. Du kapar bara bort fjädertalriken och svetsar dit ringen det är inte svårt alls och det blir riktigt bra när du kan ställa höjden fram. Väldigt många som kör med detta i BMWcup