Page 4 of 4
Posted: 11 Sep 2007, 12:03
by Bmwandreas
Värdelöst!
Posted: 11 Sep 2007, 18:47
by kristov
Tråkigt, typiskt m20b25'a tyvärr.
Posted: 01 Oct 2007, 06:11
by sjöbba
EVENTUELLT till salu om det blir tal om rätt pengar!
ny topp finns!
PM:a vid intresse!
Posted: 01 Oct 2007, 09:25
by Johansson
Och vad är rätt pengar då?
Posted: 11 Oct 2007, 13:25
by Karel021
bara o skrota toppen som de va spricka i eller?..
kanske för omständigt att laga?
kan eventuellt ha samma problem
Posted: 11 Oct 2007, 15:01
by sjöbba
Karel021 wrote:bara o skrota toppen som de va spricka i eller?..
kanske för omständigt att laga?
kan eventuellt ha samma problem
bilern såld!
toppen skrot ja...
annars måste man svetsa i kamlagringen, sedan arborra (eller vad det nu heter!?)
nog lättare att fixa ihop en ny!
Posted: 11 Oct 2007, 16:15
by Karel021
sjöbba wrote:Karel021 wrote:bara o skrota toppen som de va spricka i eller?..
kanske för omständigt att laga?
kan eventuellt ha samma problem
bilern såld!
toppen skrot ja...
annars måste man svetsa i kamlagringen, sedan arborra (eller vad det nu heter!?)
nog lättare att fixa ihop en ny!
hehe okaj.. ja rev min igår.. Packningen va Skrot men hitta inget synligt på toppen ska iofs riva ner den i delar o kolla noga..
Posted: 18 Nov 2007, 21:56
by SteffenM2
Hei. Jeg driver å bygger en 1602 selv, og ble veldig imponert da jeg så din!
Med det følger et par spørsmål.
Er bilen veldig lett bak, med tanke på den store seksern foran? eller går det helt greit? Jeg håper og få noen greie runde tider med min, derfor ønsker jeg ca. 50-50 vekt, er din veldig fortung? Jeg hadde håpet på skilter, og Norge er jo ikke akkurat kjent for å være glad i motor bytter.
Hva slags understell har du på bilen? Håper på KW Variant 3 selv, men det virker som jeg ikke får det, pga. KW ikke lager til 02, hvordan understell har du?
Takk for svar.
Mvh, Steffen Guldager