Tackar grabbar!
Och nästa vecka skickar jag toppen på planing hos PPF sen ska maskin ihop. Då fattas det bara lite delar till toppen så som kam och vippor samt lite packningar.
Köpt grenröret av långhårig man från Falun? Hehe
Jag sålde det till han i vintras tor jag det var...
Det är Petri som har byggt det och har haft det i sin E34..kul å veta kanske
Elajl wrote:Köpt grenröret av långhårig man från Falun? Hehe
Jag sålde det till han i vintras tor jag det var...
Det är Petri som har byggt det och har haft det i sin E34..kul å veta kanske
Stämmer bra det Carpimp här på forumet. Okay, det visste jag inte, men jag visste att Petri byggt det.
Jo det är alltid kul att veta lite historia bakom grejjerna.
Såhär ser paketet ut i dagsläget. Grenröret handlat av "Carpimp" här på forumet, och vill bara säga att skysstare säljare samt person har jag inte skådat. Stora tummen upp!
Hollizini wrote:Såhär ser paketet ut i dagsläget. Grenröret handlat av "Carpimp" här på forumet, och vill bara säga att skysstare säljare samt person har jag inte skådat. Stora tummen upp!
Moget... det va alltså du som köpte det... ringde till han precis efter han sålt det haha... man ska aldrig fundera... bara köpa... men trevlig va han... kan jag skriva upp på
Hollizini wrote:Såhär ser paketet ut i dagsläget. Grenröret handlat av "Carpimp" här på forumet, och vill bara säga att skysstare säljare samt person har jag inte skådat. Stora tummen upp!
Moget... det va alltså du som köpte det... ringde till han precis efter han sålt det haha... man ska aldrig fundera... bara köpa... men trevlig va han... kan jag skriva upp på
Hehe, jasså? Va det så pass. Vilken tur att jag hann då. Hehe
För övrigt kan jag väl nämna att nya tråget är hemma och nu väntar jag 60-2 triggerhjul, VR sensor och fördelarkåpa till toppen.
Sen ska jag beställa lite saker såsom, Nuke Rail, PPF Dump m.m