Bygger på en M20B20 motor med dubbla turboagg. från RB26DETT (Skyline GT-R), hemsnickrade grenrör, spridare ifrån en S38 om inget annat, och M30B35 LMM, tills vidare. Ska inte bli någon "Drag-Queen"
Varför en M20B20?
*För att jag är en udda person, och vi håller oss till udda saker
Och för att bror lasta ner en M50B25 i sin 320, så då blev denna till övers.
Samtidigt som jag bygger M20 motorn, gör jag en snik turbo bygge på min M40 motor. Visst är jag udda...? hihi
tror väldigt många kriminella kollar på nätet efter bilar mm.... pundare som ska stjäla fälkgar och biljud osv... ing bra o skriva sånt.. man bör undvika o ha regnummer eller annat som går att spåra synligt
oj de verkar nästan vara kriminellt att inte lägga upp in projekt tråd ja har ju nyss trillat in på den här sidan så fattar inte riktigt de här med att skotta upp bilder
s2_i_e30 wrote:jag håller på med en e36a,, m3 3,2 helsmidd.. specialritade kolvar+pauterstakar. pt76gts0,96 turbo,, pyramidringat, blir nog 1000 hk om allt funkar
skulle gissa på att de kostar några !!! kr de där behöver stor tank oxå gissar jag på för de där kommer sluka soppa får man ju en konstig känsla av
s2_i_e30 wrote:jag håller på med en e36a,, m3 3,2 helsmidd.. specialritade kolvar+pauterstakar. pt76gts0,96 turbo,, pyramidringat, blir nog 1000 hk om allt funkar
Hoppas man får åka med på en åktur nästa säsong då
m-åpower- det kanske kan hända. kommer bara köra med 1kg i ladd på gatan men det är ju i all fall 600 hk så det får duga börjar ta sig ganska fint nu..
s2_i_e30 wrote:m-åpower- det kanske kan hända. kommer bara köra med 1kg i ladd på gatan men det är ju i all fall 600 hk så det får duga börjar ta sig ganska fint nu..
Hehe det kommer nog skjussa på rätt bra! när har du planerat att få ut den ?