Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
han är bra men blev näst sist i sin klass i madrid konstigt nog, hans mål just nu är att lägga på sig 10kg till.
snart ska jag till gymmet, väntar på min fd arbetskollega .. bröst och axlar ska han köra, tycker det är dumt att köra de grupperna på samma dag så det blir nog axlar idag och bröst imorgon.. längtar tills på söndag = ben
Skönt att vara tillbaka igen, dag 3 på en "diet" , ingen speciell kardio, tänker mest på vad jag äter, 110kg vägde jag igår, jag vägde 107 kg när jag tog ett uppehåll från träningen i nästan en månad Obs, mycket fett och lite muskler.
snart ska jag till gymmet, väntar på min fd arbetskollega .. bröst och axlar ska han köra, tycker det är dumt att köra de grupperna på samma dag så det blir nog axlar idag och bröst imorgon.. längtar tills på söndag = ben
Skönt att vara tillbaka igen, dag 3 på en "diet" , ingen speciell kardio, tänker mest på vad jag äter, 110kg vägde jag igår, jag vägde 107 kg när jag tog ett uppehåll från träningen i nästan en månad Obs, mycket fett och lite muskler.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Bröst dagen efter axlar funkar ju inte?? Inte för mig iaf, tunga hantelpressar och bänkpress tycker jag tenderar till att ge lite känningar i axlarna
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
han får lära sig själv =) jag tokpajade i den åldern. fick växla bilen med vänsterarmen i 6 månader. torka mig i röven, hålla mobilen osv osv. allt med vänster. axeln inflamerade så det inte gick att använda armen ö.h.t
Sen lärde jag mig hur man skulle göra. och det innefattar inte att va rädd för kolhydrater och va på gymmet var dag. ät å vila pojkar. då kommer resultaten.
Sen lärde jag mig hur man skulle göra. och det innefattar inte att va rädd för kolhydrater och va på gymmet var dag. ät å vila pojkar. då kommer resultaten.
Därför jag gillar motorsport, enda sport man kan korrigera sin egen övervikt genom att lägga på några extra hekto......
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
pizza wrote:Därför jag gillar motorsport, enda sport man kan korrigera sin egen övervikt genom att lägga på några extra hekto......
fick du mitt sms eller du har sovit på jobbet hela dagen?
Jag kan, med handen på hjärtat, säg att de va en blandning av de båda
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
bla bla bla bla detta är inte mitt schema.. kör väldigt lätt första veckan nu sedan vilan så det spelar ingen roll i vilken ordning jag tar det.
La om hela hans schema idag för att det var helt åt helvete, te.x mån -> biceps, triceps , tisdag rygg.. stackars musculus biceps brachii
här tokpajas ingenting, det är onödigt.
Skit på er godnatt
La om hela hans schema idag för att det var helt åt helvete, te.x mån -> biceps, triceps , tisdag rygg.. stackars musculus biceps brachii
här tokpajas ingenting, det är onödigt.
Skit på er godnatt
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
smäckte i mig den nya proteinmjölken från Arla idag! Blev så nyfiken så ett test var ju givet
Smakade inget vidare men 10kr för 22,5gram protein tycker jag är helt ok faktiskt!
Smakade inget vidare men 10kr för 22,5gram protein tycker jag är helt ok faktiskt!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Rsjerry wrote:smäckte i mig den nya proteinmjölken från Arla idag! Blev så nyfiken så ett test var ju givet
Jag tyckte den smaka ok.
1045Rwhp sommaren 2012.
Provade att dubbla i bänken på nuvarande kroppsvikt (87kg) i sista settet idag. Det gick bra.
http://t.co/CWnyFdA6
En stark jävla fitta är du. =)
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Tyngre vikter har lyfts. Men jag tror jag är bättre och starkare än jag någonsin varit på denna vikten.
Edit: +10kg lär nog gå på denna kroppsvikten oxå
Edit: +10kg lär nog gå på denna kroppsvikten oxå
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
dagsform mjuk mjukare mjukast! dags att göra något åt saken innan man blir obese!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Denna är bara till dawe
Småmyser med 80pannor för att känna på det:
http://i919.photobucket.com/albums/a...n/318de64d.mp4
Och sen på 100kg:
http://i919.photobucket.com/albums/a...n/735e05f8.mp4
Jordnötter...
Småmyser med 80pannor för att känna på det:
http://i919.photobucket.com/albums/a...n/318de64d.mp4
Och sen på 100kg:
http://i919.photobucket.com/albums/a...n/735e05f8.mp4
Jordnötter...
ehehe tur för dig att länkarna inte funkar
jag försöker "deffa" ner mig lite för tillfället så några styrkeökningar är det ju inte tal om, börjar känna mig rätt liten.. 100kg i bänken vart tungt igår.
väger 105 kg på tom mage ungefär.. så minus 6 kg på 2 v
jag försöker "deffa" ner mig lite för tillfället så några styrkeökningar är det ju inte tal om, börjar känna mig rätt liten.. 100kg i bänken vart tungt igår.
väger 105 kg på tom mage ungefär.. så minus 6 kg på 2 v
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Bullen! wrote:Provade att dubbla i bänken på nuvarande kroppsvikt (87kg) i sista settet idag. Det gick bra.
Stark drängajävel! =)
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
Johannes årsjö (sveriges starkaste man) bänkade 190kg och vann SM på det i SL. Utan bänktröja. Han tävlar i 125+ Han drar dock typ 400 i mark och stockpressar 170-180kg..
Så mitt 200kg lyft har blivit ganska uppmärksammat bland styrkelyftare då jag gjorde det på 97kg kroppsvikt i bara t-shirt.
Lite kul tycker jag.
Så mitt 200kg lyft har blivit ganska uppmärksammat bland styrkelyftare då jag gjorde det på 97kg kroppsvikt i bara t-shirt.
Lite kul tycker jag.