Bmw_Itani wrote:Bullen : Riktigt bra form på ryggen och speciellt midjan. Tänkte fråga har du några tips på hur man kan få en sådan smal midja ? Har dt med övningsvalet o göra eller är det deffen....
Sen tänkte ja fråga, du skrev att du drack gainer efter jobbet, är det inte så att det ska helst alltid tas isamband med träning eftersom den innehåller så mkt socker och där finns risk för diabetes.. Eller kanske det går o dricka någon gång då o då ???
mvh.
smal midja är något man föds med.. jag har också väldigt smal midja (även om det inte syns så bra just nu), andra har inte.. Det är inget man kan träna sig till.
Fast som bullen säger så ser ju midjan smalare ut med bred rygg och lågt bodyfat
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
skaffar man bred rygg och stora ben och ligger lågt på fettet så kommer man få "smal" midja. hur genetiken än ser ut. och om man inte kan göra någ åt hur skelett och muskelfästen sitter så behöver man inte tänka nåt på det heller utan bara bli så bra man bara kan bli. då kommer det se vettigt ut.
Jag kan rekommerndera nya BODY tidningen då de följer hur en bekant till mig äter under en dag på diet vid ca 3000kcal. off äter han 5000kcal. tror det var 11 mål om dagen ungefär. men där får man en bra guide på att få i sig bra med protein.
grymma ben men djupa knäböj är tungt jäkla skillnad den sista biten mot att vända högre upp. vart gaddar du dig förresten ? riktigt feta tatueringar ju
körde comeback på gymmet idag... känns riktigt gott och jag längtar redan tills imorgon Nog har man blivit lite svagare efter nästan 1 månad utan träning men man ska inte underskatta muskelminnet...
Flummet: kör man tunga böj så går det inte att vända tidigt. Det säger ju bara pang så är man i botten, sen är det "bara" att börja ta sig upp igen
Dawe: jag känner samir. Han va nere här juldagen och då körde vi ett pass ihop på mitt gym. Han är riktigt bra. Jag har dock högre pers i bänken han dödar mig dock i böj och i speglarna, men jag får glädjas år det lilla
Bullen! wrote:han flyttade till norge den 1mars så han håller inte till i gbg längre. =)
ja här i sverige kan man inte träna på hans nivå... Hans bästa polare som är med han på alla resor känner jag sen jag var liten, så lite vet man ju vem han är.. men känner han ej
nu är det ju inte så många dagar på året dom toppar formen som på tävling!
Plus att man går ju inte runt och flexar konstant heller
Jag hade gärna haft samirs fysik
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer: www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Tävlar man i vem som har bäst utvecklad muskelmassa så får man tyvärr gå runt och va sådär ful. Det går ju inte att lämna kroppen hemma efter träningen så som man gör med golfbagen.