simon wrote:Kan nog säga på rak arm att detta är Sveriges i särklass snyggaste och mest välbyggda projekt! Du borde få en Oscar för detta bygge!
Så fin vet jag inte om bilen är riktigt...Finns många finare projekt än mitt skulle jag tro...Men det är alltid kul med beröm när motivationen saknas att göra bilen klar...
Hoppas verkligen att maskinen lirar lika bra som den ser ut när den är klar!! Har ju ingen anledning att tro annat men det vore tråkigt om du fick problem efter allt jobb du lagt ner!
Snyggt byggt, fräsig kärra som mulle meck skulle ha sagt
Kör Audi S3 för tillfället, bra vinterbil i alla fall
jättekul att det är på en GT det byggs. nu vet jag inte om du kanske redan har det. men allt man behöver modda exteriört på en sån är mellanläggen på vingen så det blir det höga stuket. sen är den klockren. alternativ inte göra det såklart. men inte en massa annat.
har någon överladdat denna maskin tidigare här i landet? för det är väl inte riktigt samma kammar som 3,0 har annars? eller jag är fel på det?
ska bli kul att se resultatet iaf. eftersom den är vassare än 3,0 redan från början så kan det nog inte bli fel.