Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Fint på nakenbilden där alla blodådror man ser leder rakt ner till petter niklas som att det är den del som behöver mest blod Närå men grym massa, bra jobbat. Förstår inte hur du får i dig all den maten varje dag men det blir väl en vanesak det med efter ett tag.
Niklas Holm
073-6776503
Mitsubishi Evo3 450whp Gatbil
073-6776503
Mitsubishi Evo3 450whp Gatbil
Trivs som fan på gymet och laga mat är ett stort intresse men ändå hittar jag inte tiden som behövs för träningen efter jag köpte hus
Jag hade mycket hellre tränat än renoverat badrum tex men får inte ro till att dra till gymet när det finns grejer i huset som måste fixas!!
Jag har 1mål iaf och det är att komma ner till en fett% på 12-13 till hösten! Maten funkar nu ska jag bara masa mig iväg och träna!
Jag hade mycket hellre tränat än renoverat badrum tex men får inte ro till att dra till gymet när det finns grejer i huset som måste fixas!!
Jag har 1mål iaf och det är att komma ner till en fett% på 12-13 till hösten! Maten funkar nu ska jag bara masa mig iväg och träna!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Ååh herre den 360g burgaren satt som en tegelsten i buken! Lär ha matkoma i några timmar
Bullen: För jävla bra massa på benen
Bullen: För jävla bra massa på benen
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
ja förstår hur du menar bullen, jag älskar gymmet.. jag har haft års långa perioder där jag verkligen inte vill gå hem.. men ibland så kommer saker och ting emellan, denna gången en förkylning som höll i sig nästan 3v, man blir liksom off och skaffar nya rutiner, räcker att jag går till gymmet EN gång , så kommer jag vara hooked 4 ever igen, finns inget bättre
Det spelar ingen roll vilken bil de är man kör, det är storleken på armen som hänger utanför
Det spelar ingen roll vilken bil de är man kör, det är storleken på armen som hänger utanför
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- silverryggen
Själv e man svår o ta till sig det nya. att man ska se ut som en fitnesskille.
Vem vill ha större ben än överkropp.? Blir ju inge blod kvar till Rubanken...
Men nu vart det ju lite off topic. ett kostråd från Palten. Skit i frukost. ta en kopp kaffe o en cig. rejäl kaffe igen vid 9 o en dubbelmacka med baconost. jobba 12 timmars helst som ställningsbyggare.
knulla minst en timme varje natt. sov högst 6 timmar. Ät rejält med potatis o fläsk när du blir hungrig.
45 bast nu.. 1,79 72kg stenhård. småfull....
Vem vill ha större ben än överkropp.? Blir ju inge blod kvar till Rubanken...
Men nu vart det ju lite off topic. ett kostråd från Palten. Skit i frukost. ta en kopp kaffe o en cig. rejäl kaffe igen vid 9 o en dubbelmacka med baconost. jobba 12 timmars helst som ställningsbyggare.
knulla minst en timme varje natt. sov högst 6 timmar. Ät rejält med potatis o fläsk när du blir hungrig.
45 bast nu.. 1,79 72kg stenhård. småfull....
Den e inte lång men den e smal
Rejäla matarledningar till centralstation är bra å ha när det ställs krav på punktliga avgångar.uranium wrote:Fint på nakenbilden där alla blodådror man ser leder rakt ner till petter niklas som att det är den del som behöver mest blod Närå men grym massa, bra jobbat. Förstår inte hur du får i dig all den maten varje dag men det blir väl en vanesak det med efter ett tag.
Nu äter jag "lite". Trivs med det oxå då det faktiskt är jobbigt att äta å äta å äta trots man är proppmätt.
Med lite så menar jag det jag äter nu för att hålla den kroppsmassan jag har idag. Ska man väga 100pannor så får det va ett väldigt stort intag av mat. Läsk/glass/godis/sprit/öl/kakor är inte mat.
5000kcal fisk, fågel, nöt, pasta, potatis är stora mängder.
5000kcal glass, godis, läsk är en baggis. Så enkelt att vilken latmask som helst kan slinka ner det dagligen utan problem.
Last edited by Bullen! on 05 May 2012, 09:09, edited 1 time in total.
Det är sjukt vilken energi det är i godis! Räknade ihop en gång när vi hade frossarkväll och jag hade utan större problem satt i mig över 2000kcal på under timmen utan att jag egentligen var mätt
Det är nog störste felet gemene svenssons gör, tar en liten kaka här till kaffet och en liten bulle där! Det är ju så liten mängd... men vips har man ett överskott på 500kcal och fettinlagringen är igång
Det är nog störste felet gemene svenssons gör, tar en liten kaka här till kaffet och en liten bulle där! Det är ju så liten mängd... men vips har man ett överskott på 500kcal och fettinlagringen är igång
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Om jag ökar kcal-itaget med 150kcal så blir det 5kg viktuppgång innan det planar ut på den tiden det tar för kroppen att inlagra.
Så folk som har 20kg övervikt hade enkelt sluppit den om de bara fimpat/bytt ut några få ovanor. 4-500kcal överskott är ju bara två läsk och en liten kaka.
Så folk som har 20kg övervikt hade enkelt sluppit den om de bara fimpat/bytt ut några få ovanor. 4-500kcal överskott är ju bara två läsk och en liten kaka.
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
150kcal är det i en 330ml Cola tex! förr drack jag flera liter i veckan! ung och dum är ett bra uttryck
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Jävla grym massa i benen Bullen! Mäkta impad!
Är numera sjuk o jävlig, feber o halsont är fint, så har inte tränat sen i onsdags.. Men vägde iaf 77,4kg imorse, så tanken är nu att mäta mig på måndag då jag har kört stenhårt på kosten även att jag varit sjuk.
En annan "rolig" sak är att man tydligen har inflammation i magen, enligt provsvaren misstänks psoriasis etrit som morsan lider av. Men förhoppningsvis påverkas inte kosten utav det, men det återstår och se..
Är numera sjuk o jävlig, feber o halsont är fint, så har inte tränat sen i onsdags.. Men vägde iaf 77,4kg imorse, så tanken är nu att mäta mig på måndag då jag har kört stenhårt på kosten även att jag varit sjuk.
En annan "rolig" sak är att man tydligen har inflammation i magen, enligt provsvaren misstänks psoriasis etrit som morsan lider av. Men förhoppningsvis påverkas inte kosten utav det, men det återstår och se..
E30 M50.
jag väger säkert 111kg efter denna chipspåsen och ölen
morsan påpekade att jag såg ut som en traktorchaufför och borde jobba på en bongård.
morsan påpekade att jag såg ut som en traktorchaufför och borde jobba på en bongård.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Om t.o.m ens egen mor tycker man är ful så är det illa
Ben måste matcha annars ser det för roligt ut. Tunga och djupa böj, pressar å sparkar är det som gäller. Finns finfina maskiner där man kan köra svintungt. Varierar det med smith. Jag är lite handikappad i hälsenorna så fri stön har aldrig varit ett alternativ.Wiic wrote:Jävla grym massa i benen Bullen!
Men det går att få upp massan ändå. Man får välja inte se hindren utan se möjligheterna istället.
Dagens mat att ha med till jobbet. Shaken kom dock inte med på bilden.
http://t.co/J3FiuEJB" onclick="window.open(this.href);return false;
Innan jobbet blev det gröt och proteinshake. Efter jobbet blir det bröst/bic/vader och cardio + 500kcal gainer med lite högre proteininnehåll och efter det så blir det nog tacofärsfylld enchilada med 300g nötfärs innan läggdax vid 22.
Så mycket kan man äta och ändå gå ner i vikt i stadig takt. Så förstå hur lycket man kan/ska äta när man väljer rätt råvaror. Vissa tror att man måste va gå hungrig eller äta kaninmat för att inte va fet.
Det är fel.
http://t.co/J3FiuEJB" onclick="window.open(this.href);return false;
Innan jobbet blev det gröt och proteinshake. Efter jobbet blir det bröst/bic/vader och cardio + 500kcal gainer med lite högre proteininnehåll och efter det så blir det nog tacofärsfylld enchilada med 300g nötfärs innan läggdax vid 22.
Så mycket kan man äta och ändå gå ner i vikt i stadig takt. Så förstå hur lycket man kan/ska äta när man väljer rätt råvaror. Vissa tror att man måste va gå hungrig eller äta kaninmat för att inte va fet.
Det är fel.
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
blir helt varm i kroppen när jag kommer över sånt här kött! finns inte tillstymmelse till fett eller senor!
Älgbiff när den är som bäst!
Skall tända grillen inom kort
Älgbiff när den är som bäst!
Skall tända grillen inom kort
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Bullen : Riktigt bra form på ryggen och speciellt midjan. Tänkte fråga har du några tips på hur man kan få en sådan smal midja ? Har dt med övningsvalet o göra eller är det deffen....
Sen tänkte ja fråga, du skrev att du drack gainer efter jobbet, är det inte så att det ska helst alltid tas isamband med träning eftersom den innehåller så mkt socker och där finns risk för diabetes.. Eller kanske det går o dricka någon gång då o då ???
mvh.
Sen tänkte ja fråga, du skrev att du drack gainer efter jobbet, är det inte så att det ska helst alltid tas isamband med träning eftersom den innehåller så mkt socker och där finns risk för diabetes.. Eller kanske det går o dricka någon gång då o då ???
mvh.
bred rygg och inte så mycket fett gör midjan smal.Bmw_Itani wrote:Bullen : Riktigt bra form på ryggen och speciellt midjan. Tänkte fråga har du några tips på hur man kan få en sådan smal midja ? Har dt med övningsvalet o göra eller är det deffen....
mvh.
jag tränade nog efter jobbet om jag tog en gainer. det är min egna blandning. den innehåller 65g protein och 50g kolh. en enskiljd grej lär inte ge dig diabetes. isf skulle du få diabetes av en smörgås oxå för det är lika mycket socker i den som en gainer. det är en överkonsumtion av socker/kolh som ger ökad risk för typ2 diabetes.