e36 m3 m50b30 Pt6766 Bromsad 840whp 1170wnm i Dynapack
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
GRATTIS .
Lycka till
Lycka till
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Grattis..
och antar att slangarna mot insugsflänsen höll tätt?
För att vara extra säker borde man ju kunna limma dom oxå:)
och antar att slangarna mot insugsflänsen höll tätt?
För att vara extra säker borde man ju kunna limma dom oxå:)
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
- TobyMontana
-
Gryymt, Grattis grattis
Sponsorer.
www.fpengines.se och Arbrå VVS
STORT tack till
killarna på
www.pure-pf.com och www.fpengines.se
och min storebror
www.fpengines.se och Arbrå VVS
STORT tack till
killarna på
www.pure-pf.com och www.fpengines.se
och min storebror
Äntligen hemma! Bilen har gått som en dröm hela vägen hem.
Var "lite" nervös i bänken när jag visste att det ska hålla hela vägen hem också, så vi gav oss på 2 bar. Vet inte om det såg så säkert ut för insuget vid 2 kg heller så det var nog vettigt
När vi närmade oss umeå vred vi upp till 2bar och gasade, bilen känns riktigt förbannad, lite dåligt med grepp i backen bara
Äntligen får man betalt för allt slit!
Tack alla för grattulationer!
Nu blir det efterlängtad sömn, kommer väl lite bilder och någon filmsnutt imorgon!
Sliten krigare
Var "lite" nervös i bänken när jag visste att det ska hålla hela vägen hem också, så vi gav oss på 2 bar. Vet inte om det såg så säkert ut för insuget vid 2 kg heller så det var nog vettigt
När vi närmade oss umeå vred vi upp till 2bar och gasade, bilen känns riktigt förbannad, lite dåligt med grepp i backen bara
Äntligen får man betalt för allt slit!
Tack alla för grattulationer!
Nu blir det efterlängtad sömn, kommer väl lite bilder och någon filmsnutt imorgon!
Sliten krigare
ippe wrote:Då var det roliga slut för ett tag! Blev en härlig växling från 3an till 2an med övervarv som följd.. Verkar vara helt utan komp, återstå att se vad som har farit... Ekonomin är redan sprängd så den står nog en stund..
Fick några dagar med monstret iafal. Tycker synd om dig. Riktigt goer verkar den vara!
- TobyMontana
ToTTeN wrote:ippe wrote:Då var det roliga slut för ett tag! Blev en härlig växling från 3an till 2an med övervarv som följd.. Verkar vara helt utan komp, återstå att se vad som har farit... Ekonomin är redan sprängd så den står nog en stund..
Fick några dagar med monstret iafal. Tycker synd om dig. Riktigt goer verkar den vara!
Jaa tur man han få lite utdelning iaf.. Den blev tvärkul på 2 bar faktiskt!!
Ska ordna film så man får lite känsla av hur den går på gatan sen när den kommer igång igen