Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Wiic: coolt!
Billet: som pizza säger så får man äta goda grejor. Gör eget gott potatismos och lite lax, eller aå kan du knö ihop en färs med vad du vill i. Fetaost, lök, vitlök, pesto eller va f-n som du gillar. Drick några liter mjölk oxå.
Billet: som pizza säger så får man äta goda grejor. Gör eget gott potatismos och lite lax, eller aå kan du knö ihop en färs med vad du vill i. Fetaost, lök, vitlök, pesto eller va f-n som du gillar. Drick några liter mjölk oxå.
Nu ska vi se!!
Vikt: 87,3
Skelettmuskelmassa 42,1kg
Fettmassa 14,9kg
Detta resultat på min kroppsmätning gav mig ett BMI på 27,3 och en fettprocent på 17,1. Ingen formtopp direkt
BMI kan man dock skita i som ni säkert vet om man är ute efter att bygga muskler! Jag måste dock ta tag i cardion och deffa bort kilona som sitter på midjan!
Den rekomenderade midjehöft kvoten ligger 0,75-0,85 och jag har 0,95 så det är midjan som förstör fettprocenten helt
Riktigt kul att göra en sån här mätning även om spegeln redan berättat resultatet
Vikt: 87,3
Skelettmuskelmassa 42,1kg
Fettmassa 14,9kg
Detta resultat på min kroppsmätning gav mig ett BMI på 27,3 och en fettprocent på 17,1. Ingen formtopp direkt
BMI kan man dock skita i som ni säkert vet om man är ute efter att bygga muskler! Jag måste dock ta tag i cardion och deffa bort kilona som sitter på midjan!
Den rekomenderade midjehöft kvoten ligger 0,75-0,85 och jag har 0,95 så det är midjan som förstör fettprocenten helt
Riktigt kul att göra en sån här mätning även om spegeln redan berättat resultatet
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Kollade just på Pumpin Iron med Arnold, blev motiverad.
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Den är go den!Pimplaren wrote:Kollade just på Pumpin Iron med Arnold, blev motiverad.
Uppdrag granskning!
Bullen, vad sägs om detta?
http://nyheter.arla.se/2012/04/17/ny-na ... a-protein/
Under 80cm kvällsmidja igår på 88,9kg@175cm. Ganska ok form. Fanns ju monterbrudar på elmia med +90midjor på 55kg@165cm...
Ramberg: 30% mer protein på de 3,4 gram som finns där gör ju inga jätteförändringar. Men lite mer blir der ju förstås.
Ramberg: 30% mer protein på de 3,4 gram som finns där gör ju inga jätteförändringar. Men lite mer blir der ju förstås.
Pimplaren wrote:Kollade just på Pumpin Iron med Arnold, blev motiverad.
Då kanske tröjan e bekant
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
man får dubbelt så mycket protein i 1,5liter lättmjölk som kostar lika mycket.
men jag är ändå positiv till iden och tänker smaka!
Det är iaf billigare än att köpa en färdig proteindrink i affär...
men jag är ändå positiv till iden och tänker smaka!
Det är iaf billigare än att köpa en färdig proteindrink i affär...
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Hahaha den tröjan är kung!Bullen! wrote:Pimplaren wrote:Kollade just på Pumpin Iron med Arnold, blev motiverad.
Då kanske tröjan e bekant
MVH Oliver Turbo Turtle
BMW m5 f10
BMW m5 f10
Jaha pöjkar. Katabolt valborg?
Jag festade till det ganska bra. 300g kycklingfilé, 300g nötkött, 250g lax och 300g nötkött igen.
Ris, potatis, gröt och HB-bröd som kolh.
Vettig styrka@87,x kg.
http://t.co/13EspbRN" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag festade till det ganska bra. 300g kycklingfilé, 300g nötkött, 250g lax och 300g nötkött igen.
Ris, potatis, gröt och HB-bröd som kolh.
Vettig styrka@87,x kg.
http://t.co/13EspbRN" onclick="window.open(this.href);return false;
Dagens kik på BMI skalan säger 12kg övervikt. Så det är bara att kämpa vidare.
87,7kg efter frukost, gym, cardio och 500kcal gainer. Resten av dagen kommer bli lax med mos, Powerburgare®, en negerboll, shakes och kanske lite grillat ikväll. Diet ska va gott och mättande.
Här kommer en dagsfärsk bakgrundsbild bild till er flickväns/lillasysters/mammas mobiltelefon:
87,7kg efter frukost, gym, cardio och 500kcal gainer. Resten av dagen kommer bli lax med mos, Powerburgare®, en negerboll, shakes och kanske lite grillat ikväll. Diet ska va gott och mättande.
Här kommer en dagsfärsk bakgrundsbild bild till er flickväns/lillasysters/mammas mobiltelefon:
Blev tyvärr fest på valborg men det har fasiken gått bra ändå! =)
Körde lite mark idag, drog en etta på 180 efter ett gäng set. Ska bli kul att vara helt utvilad och testa igen fast väntar någon månad till! =)
Körde lite mark idag, drog en etta på 180 efter ett gäng set. Ska bli kul att vara helt utvilad och testa igen fast väntar någon månad till! =)
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
fin form vad vill du ner till innan du är nöjd ?
Finns alltid nått att lägga pengarna
skippa facebook poserna nu, upp med lite rikiga pose, rygg, dubbel biceps .... vill se v formen på ryggen.. utan tröja
riktigt najs, hade jag lagt ut en likadan bild så hade förmodligen magen hängt ut över handen, någons syster som vill ha ?
riktigt najs, hade jag lagt ut en likadan bild så hade förmodligen magen hängt ut över handen, någons syster som vill ha ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
flummet wrote:fin form vad vill du ner till innan du är nöjd ?
Jag?
Vet ej, är ganska vettigt nu. Kan man leva med att va så tjock som jag är nu så har man utrymme med lite slarv emellanåt.
Idag så laddade jag med Barngröt, proteinshake, 6 hamburgare på McD innan benpasset. Blev bra tryck i böjarna.
Dawe_A wrote:skippa facebook poserna nu, upp med lite rikiga pose, rygg, dubbel biceps .... vill se v formen på ryggen.. utan tröja
Enda ryggbilderna jag har. Dock ej korrekta poser. Och vikten på nedre bilden är närmare 100 än 90 iaf. Den övre minns jag ej. Närmare 90 än 95 iaf.
Vägde 86,5 i morse, 86,9 nu mitt på dagen efter allt käk och träning.
bra med massa där !!! Grymma ben!!
nu blev jag sugen på att börja träna igen efter 1mån paus o massa pizza.
nu blev jag sugen på att börja träna igen efter 1mån paus o massa pizza.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Paus å pizza, Då krymper man iaf inte
Paus från träningen vet jag inte vad är för något. Vila och återhämtning finns det alltid plats för. Men jag är nog addicted. Jag tror inte att jag har ro att inte träna.
Jag kan faktiskt inte komma på något vardagligt som skulle gå före mat och träningen. Jag skulle ju inte kört en 800hk bil om jag blivit erbjuden det och inte ha tid att köra knäböj exempelvis. Då hade böjarna lockat mer. Jag äter å tränar hellre än mycket annat iaf
Det enda tråkiga med gymmet är att jag måste gå hem där ifrån var gång.
Paus från träningen vet jag inte vad är för något. Vila och återhämtning finns det alltid plats för. Men jag är nog addicted. Jag tror inte att jag har ro att inte träna.
Jag kan faktiskt inte komma på något vardagligt som skulle gå före mat och träningen. Jag skulle ju inte kört en 800hk bil om jag blivit erbjuden det och inte ha tid att köra knäböj exempelvis. Då hade böjarna lockat mer. Jag äter å tränar hellre än mycket annat iaf
Det enda tråkiga med gymmet är att jag måste gå hem där ifrån var gång.