va där uppe och kollade lite när det kördes och det gick ju helt okej tycker jag=)
grattis till fina siffror också fint med lite mos i bilen:)
den sköt på fint på vägen också du körde om oss på vägen hem sedan precis innan konga rakan och den obligatoriska avgas knallen precis jämte bilen hehe.
då vaknade man till lite kan jag säga när man låg soffan där bak och halvsov haha
mbma wrote:va där uppe och kollade lite när det kördes och det gick ju helt okej tycker jag=) grattis till fina siffror också fint med lite mos i bilen:) den sköt på fint på vägen också du körde om oss på vägen hem sedan precis innan konga rakan och den obligatoriska avgas knallen precis jämte bilen hehe. då vaknade man till lite kan jag säga när man låg soffan där bak och halvsov haha
okej tackar!
Jasså du låg där o nanade...det smällde rätt bra
mbma wrote:va där uppe och kollade lite när det kördes och det gick ju helt okej tycker jag=) grattis till fina siffror också fint med lite mos i bilen:) den sköt på fint på vägen också du körde om oss på vägen hem sedan precis innan konga rakan och den obligatoriska avgas knallen precis jämte bilen hehe. då vaknade man till lite kan jag säga när man låg soffan där bak och halvsov haha
okej tackar! Jasså du låg där o nanade...det smällde rätt bra
Vi som körde belairen med en camaro på släpet framför, tack för smällen! satt klockrent i sidan på en belair utan inredning ^^
Drullen wrote:Nu verka de va bra fart i bitarna en 11a e snabbt asså Har du nått fäste på vägen ? För snart e de dax att ut och åka lide
Känns som att jag kunde fått en lite bättre tid om man kört nån repa till skit väder!!!
För den repan satt inte helt hundra....
På 5an har jag det hehehe