MHansson wrote:Malmgren kan göra fina saker å priser han
Ser kanon bra ut
Ja både fästet för pumparna (2x bosch 044) och detta var det sjuk finnish på!
wuffee wrote:De där va fan den snyggate insugsflänsen jag sett .. Riktigt bra när de är utfräst för oringarna också.. funkar fan inge vidare med vanlig packning alltså..
Precis det jag kände, halvjobbigt att kleta packningsklister och hur många gånger jag en efterdrar sprutar det klister överallt när man laddat på ett tag :@
Bmwandreas wrote:Synd att det inte är inbyggd övergång till runt rör. Då skulle den vara perfekt
Tänkte samma sak, dock blev det här perfekt ser jag nu efter montering. Tror också att med en koning till ett rör skulle det bygga på tok för mycket utåt, och att det skulle vara "omöjligt" att få till med denna lutning på spridarna..
Här ser man nog vad jag menar
Det enda jag saknar är en liten kant som förhindrar att slangen glider av, dock är det fort gjort att lägga några punkter där.
silverryggen wrote:Snacka om att måla in sig i ett hörn... men det blänkte ju fint om flänsen annars...
Hoppas bara att du får tätt där röret är plant. Slangklämmorna ger ju inte lika bra tryck mot slangen där det är plant...
Återstår att se, bara att provtrycka.
Andreas Holm
V70 D5 AWD
Summit X 154"
Hemmabyggd Bandvagn
Hoppas bara att du får tätt där röret är plant. Slangklämmorna ger ju inte lika bra tryck mot slangen där det är plant... Återstår att se, bara att provtrycka.
Har för mig att det finns "konade" klämmor.
Hade kanske varit nåt. Om det inte håller tätt dvs.
Ska bli kul att provtrycka när turbon kommer på, annars lät det jävligt intressant med klammer gjord för ovala rör
Blev några timmars skruvning igår, dock kom polarna och slet ut mig vid 18 tiden
Började med att göra klart oljereturen med lite ny an10 stålomspunnen slang och svarta fräna kopplingar, har legat farligt nära grenröret tidigare så nu drog jag om den.
Sen gjorde jag klart bränslematningen, dock inga bilder på det.
Nu bär det av mot garaget igen, kanske man hinner få upp vlådan och ordna klart bränslet