kom precis hem från efterfesten, har polar låst balkongdörren (tur att klockan är efter 6 så jag kunde gå vanliga vägen, ligger i min sängen och har blodat ner på de. men nä jag trivs bra i soffan
immy wrote:kom precis hem från efterfesten, har polar låst balkongdörren (tur att klockan är efter 6 så jag kunde gå vanliga vägen, ligger i min sängen och har blodat ner på de. men nä jag trivs bra i soffan
Verkar ha gått vilt till under efterfestandet.
Hoppas inga vitala organ har tagit skada.
immy wrote:kom precis hem från efterfesten, har polar låst balkongdörren (tur att klockan är efter 6 så jag kunde gå vanliga vägen, ligger i min sängen och har blodat ner på de. men nä jag trivs bra i soffan
Verkar ha gått vilt till under efterfestandet.
Hoppas inga vitala organ har tagit skada.
Märkte nu att de inte var blod utan att nån hade rita med touch penna på han så de var väl en bonus iaf
Kom nyss ur bastun. Katten fick bäras ut efter han vägrat ge sig. Han bara skulle sitta på övre bänkraden som resten av familjen. så jävla cool katt. Brukar följa med ut på promenad också (utan koppel) och så springer han alltid fram till bilen när man kommer hem och vill ha en springtävling till ytterdörren. Han är som en hund som klarar sig själv om dagarna.