Underbart o höra att att du/ni fick till det så bra i första tävlingen. Låter lovande för resten av säsongen. Har du någon speciell målsättning utöver världsrekordet?
Hur känns den att köra? Berätta gärna för oss som puttrar omkring i långsamma bilar. Är det som att bli skjuten ur en kanon i starten? Upplever du farten så hög som den är eller blir man "fartblind" iom att du är så fokuseras på uppgiften?
Jag kanske är sjuk men jag trodde det skulle kännas värre. Starten är grym men man vill fan ha mer pulver Men skulle jag inte kört Novan innan skulle jag bli jävligt impad hur det mosar på!
Jag är så jävla nöjd redan så sätter jag världsrekordet på EM så kanske jag inte ens orkar köra någon mer tävling. Tierp banan är så grym så man blir väl missnöjd med fästet på de andra banorna:)
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Ja det matar på bra med 1.06 i 60fot Körde 1.02 som bäst med Dojjans Nova, känns inte så farligt när bilen går rakt och fint. 6.86 kör du lätt nästa gång på Tierp. Hur mycket effekt kranade du ur nu ?
Jimmy Klaavuniemi
Klaavu Engineering http://www.pro-mille.se" onclick="window.open(this.href);return false;
robbz wrote:fy fan grattis! -helt sjukt så snabbt med ny bil och motor....finner inte ord
Tierp is the shit, mantorp kommer gå i graven......
/mvh
Man fattar inte hur grym Tierpbanan är innan man sitter där på läktaren eller rullar ut till starten genom huset och sen ser alla tusen människor som sitter på de enorma läktarna och tittar på. Mäktigt!
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.