Idag så köpte man de sista sakerna, så u ska det bara fyllas på olja och vridas på nyckeln.
Sen så har jag beställt däck, det blev MT ET DRAG 26*8,5*15. De borde ju greppa.
Sen så har jag beställt en ny front med. Det blev en sån som Ärtan hade på gröningen.
Alex du är fan värre än Bäckis då det gäller att bjuda på bilder, har du inte begåvats med den nya tekniken digital kamera alternativt mobil telefon med kamera?
peppe wrote:Alex du är fan värre än Bäckis då det gäller att bjuda på bilder, har du inte begåvats med den nya tekniken digital kamera alternativt mobil telefon med kamera?
*kram*
Hehe! Jag ska faktiskt ut o knäppa bilder imorrn... Jag skäms för att jag inte har tagit några
Igår var jag i garaget o strulade med starten på mitt 535 svänghjul..jag schimsade o höll på...Galen blev jag till slut... Låter som en gammal jänkare när man vrider på starten. Men runt går den iallfall.
Idag var man ut och skruvade dit lite saker som WG och downpipe mm..
Så startade jag bilen med.. Det mullrade fint i garaget med bara downpipe.
Idag var man ute i garaget! Blev väl inte så mkt gjort. Stoppade dit avgassystemet. Så bankade jag lite till i hjulhusen..
Nu fattas de bara lite små saker..
Så i helgen så lär det bli en provtur, om vädret tillåter det. Ni kanske tycker de e meningslöst. Men ska prova hur nya kopplingen känns o lite sånt.
Inte blev de nån provtur idag när jag var i garaget. De va snöstorm... Inte blev de mkt gjort igaraget heller. Städat har jag gjort.. Så har jag tillverkat lite täcklock i intrumentpanelen...