Pecka Power E21 M20 2,8 Turbo 837 whp!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
Tveksam om den misständer nått, skulle tro de är nått annat dunkande du hört.
Har i alla fall köpt ett par street radialer beggade och ska prova hur dom funkar, lär ju bli stadigare i alla fall.
Hoppas de funkar bra så man kan vara med i Hofors den 14:e.
För övrigt så väntar jag fortfarande på mina nya fälgar som tar en evighet på sig, hatar fan att vänta, men de kommer nå bilder när jag fått på dom.
MVH
Har i alla fall köpt ett par street radialer beggade och ska prova hur dom funkar, lär ju bli stadigare i alla fall.
Hoppas de funkar bra så man kan vara med i Hofors den 14:e.
För övrigt så väntar jag fortfarande på mina nya fälgar som tar en evighet på sig, hatar fan att vänta, men de kommer nå bilder när jag fått på dom.
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
Idag har jag provat street radialerna och de funka ungefär som väntat, inge grepp men stabilare, 402m svarta spår.
Ska nog prova å vrida ner trycket lite på lägre varv igen, vilket är trist men va fan ska man göra, lär försöka å få de å greppa lite om de ska vara nån ide att åka till Hofors å åka.
Märkte en annan tråkig grej idag, den blir väldigt varm när man plågar den, har inte varit så innan denna säsong och jag hoppas inte de är nått allvarligt, kanske bara är lite luft i systemet.
MVH
Ska nog prova å vrida ner trycket lite på lägre varv igen, vilket är trist men va fan ska man göra, lär försöka å få de å greppa lite om de ska vara nån ide att åka till Hofors å åka.
Märkte en annan tråkig grej idag, den blir väldigt varm när man plågar den, har inte varit så innan denna säsong och jag hoppas inte de är nått allvarligt, kanske bara är lite luft i systemet.
MVH
- silverryggen
- silverryggen
Går inge alls just nu, har tappat lusten ganska hårt.
Ska försöka få ordning på grejerna till Hofors,
blir möjligen ett ryck i helgen om lusten faller på.
Ska köpa nya ET Drag som man kan ha på klistrad bana i all fall.
På gatan vette fan va man ska ha, till hofors blir de dragradialer men dom är nog slut efter de, så får se om de blir nå mer nattkörningar i år.
Om nån har MT ET DRAG 26/10-15 som är väldigt fina å vill sälja så hör av er till mig.
MVH
Ska försöka få ordning på grejerna till Hofors,
blir möjligen ett ryck i helgen om lusten faller på.
Ska köpa nya ET Drag som man kan ha på klistrad bana i all fall.
På gatan vette fan va man ska ha, till hofors blir de dragradialer men dom är nog slut efter de, så får se om de blir nå mer nattkörningar i år.
Om nån har MT ET DRAG 26/10-15 som är väldigt fina å vill sälja så hör av er till mig.
MVH
- P.Herrdahl
Ja gick rätt så bra igår med tanke på omständigheterna.
Kraftigt nedställt laddtryck under 5000rpm och vanliga däck, så man ska inte klaga.
Din gick inte illa den heller, är de M20 eller såg jag fel?
Raggaraxel och fyrlink är inte intressant för tillfälle även om de skulle vara bra, ska bygga en ny bakvagnsbrygga som är fullt justerbar.
MVH
Kraftigt nedställt laddtryck under 5000rpm och vanliga däck, så man ska inte klaga.
Din gick inte illa den heller, är de M20 eller såg jag fel?
Raggaraxel och fyrlink är inte intressant för tillfälle även om de skulle vara bra, ska bygga en ny bakvagnsbrygga som är fullt justerbar.
MVH