Jo, ska man bli tävlingahård så är diet jobbigt. Folk som bara vill se ut som "brad pitt" och "schenkenberg" kan lugnt halvmotionera och käka mestadels bra.
blandfärs men det extra fettet gör ingenting denna månaden! Det viktigaste för mig är att det är svenskt och detta partiet var även närproducerat!
Morsans gubbe är köttbonde så jag brukar köpa 1/2 kalv för 25kr/kg rakt av
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer: www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Bullen! wrote:Jo, ska man bli tävlingahård så är diet jobbigt. Folk som bara vill se ut som "brad pitt" och "schenkenberg" kan lugnt halvmotionera och käka mestadels bra.
Inge tävling för mig, däremot hårdhet prioteras precis som du säger Psyket mitt gillar inte att inte ha friheten att äta, styrkan är inga problem den är rätt bra på diet med
Bullen! wrote:Jo, ska man bli tävlingahård så är diet jobbigt. Folk som bara vill se ut som "brad pitt" och "schenkenberg" kan lugnt halvmotionera och käka mestadels bra.
haha brad pitt = tjack och armhävningar.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
haha brad pitt = tjack och armhävningar.
Typ. Karln va tunn som fan. Vägde under 70kg på 181cm.
Men nej, jag ska ner lite till tror jag. Jag ska ha nära till form om jag får suget att gå ur vassen i sommar.
Börjar ev twittra lite igen. @fyllaskjortan
Är mest för mitt eget komihåg så det är ingen kul twitter om man inte är nörd.
Kör på samma jag, skiter i vikten spegeln som styr Nä såg bara förut att du skrev att du ville ner till 85, tänkte på de bara..
Då har vi samma mål haha, bara dieta på
Oj, jäklar vad det har skrivits här, har lite och läsa igenom nu..
Just nu så dietar jag också, låg på 7,7% kroppsfett och hade omkring 6,5kg fett på kroppen i slutet av mars med en vikt på 81kg. Idag väger jag 79, har ett midjemått på 76cm, så ska bli intressant och göra ett BF test nu i början av maj igen. .
Målet är att gå ned till 76-77kg, egentligen skiter jag i vad som står på vågen, men det är väl omkring där jag kommer väga när jag slutligen är nöjd för i år..