Passagerarsidan är lätt bokad av mig, iallafall nåra varv
Fan det var lattjo idag... synd att "den ybderfeta 765" plattan inte orkar hålla emot mer än 20 mil........ lär plocka ned lådan och schimsa in tryckis med ny lamell. Pittbullll och fernis? äger 765? ja.. om den är bra inspännd från början
Pimplaren wrote:Passagerarsidan är lätt bokad av mig, iallafall nåra varv
Fan det var lattjo idag... synd att "den ybderfeta 765" plattan inte orkar hålla emot mer än 20 mil........ lär plocka ned lådan och schimsa in tryckis med ny lamell. Pittbullll och fernis? äger 765? ja.. om den är bra inspännd från början
Jag har inte schimsat in min tryckplatta och funkar fint fortvarande
Tror det beror på fler faktorer, snabb växling mellan 2 3 började den ge sig på 3an.. men den orkade hålla fullt ut på 4an. Sen vet jag att din e28 väger många kilon mindre än min m5, skattevikt på 1800 nånting och min gamla e28 med full inredning vägde 1500 med halvtank och turbogrejer!
Sen så behöver du inte alltid schimsa, i vissa fall kan den ge fullt tryck från början. Har väl som sagt med många faktorer att göra! Finns en tråd på savar tror jag!
Ja juste! glömde att han pundade ihop ett alu insug pga spjäll positionen.
Men såklart kan du korta av det, bara slipa i fixa så slangen ligger bra och tätar. Valenti har gjort så på sin 2.5 m50 i e30 pga platsbrist dock har inte han laddat något än för han är så seg!
Tackar för svaret m8 Då blir det att fixa ett m50b25 insug, efter som jag har ett cp 2.8 insug.
Pimplaren wrote:Ja juste! glömde att han pundade ihop ett alu insug pga spjäll positionen.
Men såklart kan du korta av det, bara slipa i fixa så slangen ligger bra och tätar. Valenti har gjort så på sin 2.5 m50 i e30 pga platsbrist dock har inte han laddat något än för han är så seg!
Volvo 242 -75 Rakställd BMW M50 Lite bilder på 242an Projekt tråd! Behöver du något blästrat? Skicka ett pm, litet som stort!
Mvh/ Fredrik