Konny wrote:ÄÄsch.. Har haft mina bakfälgar på breddning till Södertälje och dom är klara nu, var en bekant som skulle hämta dom igår men han körde lite fel och hann aldrig iaf pga av han skulle med båten hem igen. Skulle varit roligt att fått hem dom och se hur fint de skulle blivit. Blir 1" bredare polerad kant bak nu
''
tjenare du har inte testat om det skulle gå i 28" slicks ?? eller blir det för högt måntro ??
Konny wrote:ÄÄsch.. Har haft mina bakfälgar på breddning till Södertälje och dom är klara nu, var en bekant som skulle hämta dom igår men han körde lite fel och hann aldrig iaf pga av han skulle med båten hem igen. Skulle varit roligt att fått hem dom och se hur fint de skulle blivit. Blir 1" bredare polerad kant bak nu
''
tjenare du har inte testat om det skulle gå i 28" slicks ?? eller blir det för högt måntro ??
är det gat fälgarna du breddat nu eller ??
mvh robban
Tja.
Japp de är gatfälgarna som ska bli lite bredare nu!
Har prövar med jimpens gamla 10,5x28 men de gick inte alls..
Såg redan när jag skruvade av mina 10x26or att de var max som jag får dit.
Hade tagit i lite lite inåt, lite utåt och även pga höjden
Så större får jag absolut inte dit med bara valsade kanter som jag har nu
PegiPax wrote:Synd att du ska sälja men hoppas Evon blir rolig =)
Hörde att du har en del planer redan för Evon
Ja den måste väl vidareutvecklas den oxå
SANGE kommer få tillbaka sin pärla som han har saknat, dock lite fränare i dagsläget än när han hade den förut
Jørg1e30: Ska sälja den inom kort jo till han som hade den för mig, Bytte den vita E30in med (750hk) M50 turbo mot M5an förut och nu när den är färdig byggd och prövad en säsong så vill han köpa tillbaka den efter ca 1,5år.
De som suger lite pung är att jag aldrig hann pröva den på bana, där den lär vara rolig!!
Men Magnus har lovat att jag ska få pröva den på bana i sommar