Ja idag fick man kylarn. Den e ganska stor jämfört med orginal. Sen så beställde jag en stor spalfläkt..
Sen så har jag faktiskt införskaffat mig en bmw 320 touring som brukis bil. Köpte den med motor ras..Så kollade va de va idag. De va kamremmen som gått av...Men de e lungt har en motor står i garaget som ska i...
Igår var man i garaget i fixade lite fästen till oljekylarn.. Så nu sitter allt i fronten på plats.. Ska bara bygga ihop kylarrören med.. Koppla in elfläkten.. Sen så e det bara lite småplock... Sen så e de dags för start igen..
Ja nu har jag tillverkat lite rör till kylsystemet... Så nu ska jag bara lämna de till nån som kan tiga ihop de... så den här veckan så kommer väl bilen att startas......
Det är ju inte snö ute så jag funderar på om jag ska åka o bromsa bilen...
Aleex wrote:Ja nu så e kylrören lackade och dit satta. Han inte så mkt mer. Har skruvat med min brukis med, så jag har en bil att åka med...
Längtar tills ivår, hehe
jasså de gör du.. jag med jag va ute och åkte lite med donald i lördags fan va halt de kan va med 17 " och spöregn
kanske ska ställa ner laddet till 2 bar eller vad säger du min KDR Broder
Aleex wrote:Ja nu så e kylrören lackade och dit satta. Han inte så mkt mer. Har skruvat med min brukis med, så jag har en bil att åka med...
Längtar tills ivår, hehe
jasså de gör du.. jag med jag va ute och åkte lite med donald i lördags fan va halt de kan va med 17 " och spöregn kanske ska ställa ner laddet till 2 bar eller vad säger du min KDR Broder
Jag hörde de! Han tyckte de va skoj sa han...Prova ställ ner de du, hehe
Ja hade ju byggt mina kylrör färdiga trodde jag. Men de visa sig att jag hade byggt fel,Hade skiftat på ansl på termostathuset... Så de var bara att göra om..
Så igår var jag o Fear This i garaget. Måste säga att han gjorde ett bra jobb med rören.. Nu e de lämnade på svetsning, IGEN.
Men snart e de tillbaka o då kommer det lite bilder på bilen...